he hoi allemaal heb vanmorgen mijn tweede echo gehad was echt super mooi weer de kleine kon niet stil liggen ze konden niet eens een normale foto maken omdat het constant bewoog echt heel mooi maar ik was 1,5 kilo afgevallen hebben meer mensen dat gehad want ik schrok best wel en weet niet als het normaal is echt ongelovelijk dat zoiets in je lichaam zo kan bewegen en al helemaal raar dat je dr niks van voelt was echt weer heel mooi om te zien had de tranen in mijn ogen staan haha zo mooi groetjes laura
hoi laura, geweldig voor je dat je een 2e echo hebt gehad, heb je die gehad met speciale reden? ik ben mijn eerste zwangerschap 2,5 kilo afgevallen in de eerste weken (helaas is deze zwangerschap geƫindigd in een missed abortion), en mijn zus is haar eerste zwangerschap 5 kilo verloren de eerste 3 mnd. zolang het foetusje gewoon groeit is er niets aan de hand je moet alleen voor je zelf opletten dat je je niet heeel licht in je hoofd gaat voelen. gr saskia ps enne wnneer had jij je eerste echo?
ik ben in de eerste 4 maanden in totaal iets van 5 kilo afgevallen, op zich is dit niet erg omdat het spontaan gaat (je bent niet op dieet) en je kindje pakt wel wat hij/zij nodig heeft van jou. Op dit moment ben ik ongeveer 3 kilo aangekomen en ben dus nog steeds 2 kilo lichter dan toen ik begon Groetjes
Ik ben in mijn zwangerschap ook eerst afgevallen. En toen pas aangekomen. En daarom zo ook snel weer alles kwijt na de bevalling. Dus maak je er niet ongerust over.
Ik ben ook eerst afgevallen en daarna pas weer aangekomen. Ik ben nu bijna 28 weken en pas 2 en halve kilo aangekomen, en ik ben gister bij de verloskundige geweest, en die vond het geen probleem
ik ook hoor, maar maak je niet druk...het is er allemaal weer dubbel en dwars bijgekomen hahaha... gewoon lekker genieten van je zwangerschap en je niet druk lopen maken hoor..
dank je wel allemaal en melliemel ik had er nu twee omdat de eerste met 8 weken was het had geen speciale reden dat ik twee echo's heb gehad volgende keer gaan we naar het hartje luisteren pff ben blij dat ik me geen zorgen hoef te maken over het afvallen thanks ben een stuk rustiger
he hoi 31 mei moeten we weer naar de vk en dan gaan we naar het hartje luisteren we hebben ook een afspraak gemaakt bij iemand voor een pretecho we willen niet weten wat het wordt maar gwn om alles op dvd vast te leggen lijkt me geweldig als er nog mensen wonen in drenthe en willen ook goedkoop een pretecho dan weet ik wel een adresje daar waar ik heen ga kost 65 eurie en dr zit alles in ze woont in erm en doet het gwn bij haar thuis t is gewoon heel goedkoop en ga dr vanuit dat het goed is dus als er meer mensen heen willen mail me maar ff dan stuur ik jullie het email adres liefs laura
hoi sim kijk in mijn foto album maar ik heb vorige week mijn eerste echo gehad bij 8 weken en 4 dagen, het kindje was 2 cm en het hartje klopte er lustig op los, verder konden we nog weinig zien want hij of zij lag met het ruggetje onze kant op. Ik krijg 13 juni nog een echo dan ben ik 12 weken en dan kunnen we het kindje ook zien bewegen. patricia
oh zo lief hihi, nou ik ben super blij als ik het hartje maar zie kloppen! was dat standaard dat je met 12 weken nog een echo mocht of moet je daar dan voor betalen?
hoi sim nee is standaard hoef er niks voor te betalen, ze wilde alleen zien hoever ik was, en de volgende keer kon ze het kindje beter bekijken. alleen als je het hartje al ziet kloppen dan valt er zoveel van je af, ik was supernerveus. en alles zag er goed uit was ze tot zover kon zien. wanneer ga jij er voor het eerst heen?? patricia