heb vandaag mij NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annika1984, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal,

vandaag is mijn NOD! Ben nog niet ongesteld geworden en heb nog helemaal geen gevoel om ongi te worden. van de week en die week daarvoor wel veel buikpijn en krampen gehad, elke keer rende ik naar het toilet, zo van: nu ben ik ongesteld, maar nee...
    Nu weet ik heel goed dat je lichaam je mooi voor de gek kan houden, en dat mijn cyclus waarchijnlijk heel onregelmatig kan zijn. Ik ben namelijk nog niet zo heel lang gestopt met de pil. (Bijna 2 maanden).
    Maar goed wilde dit toch even kwijt want alles kan....
    wacht nog liever 3 dagen voordat ik ga testen want misschien komt mijn ongi nog wel later.

Liefs Annika

2. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik ken je gevoel helemaal, ik kan morgen testen, maar denk ook dat ik nog even wacht.
    Bij mij ook nog geen spoor van de :evil: :evil: , hoop dat ze weg blijven.
    Heb wel wat zwangerschaps symptomen, ik ga er nog maar van uit dat m`n lichaam me in de maling neemt! en het ontpillen is

Veel succes met wachten :) :)

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend meiden... [-o< , mijn duimen draaien! Suc6!

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Jaja, ik hoop het ook voor jullie :)
    Ik ga me steeds meer beseffen hoeveel invloed die pil heeft (gehad), ik wist niet beter aangezien ik al tijd begonnen ben ermee, maar nu ik gestopt ben merk ik pas hoe het eigenlijk zou gaan....

5. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

tja ik merk nu ook pas wat voor invloed de pil heeft. Ik heb hem ook bijna 10 jaar geslikt.
    Maar moet zeggen dat ik tot nu toe niet veel last heb gehad met het stoppen er mee. Alleen wel meer moe en soms ietsje misselijk maar meer niet.
    Ik hoop ZO dat mijn cyclus niet enorm ontregeld is want dat zou ik ech erg vinden.
    MAar ja wat doe je eraan....

Iedereen heel veel succes en laat je het weten waneer je positieve teste in handen hebt?! :whistle:

Veel liefs Annika

6. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik heb ook weinig kwaaltjes tot nu toe, iets meer buikpijn dan normaal, denk dat ik mn ei gevoeld heb, even flink pijn bij begin ongi en al meteen een nette cyclus van 26 dagen.
    Maar wie weet wat deze ronde brengt ? :(

7. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Bij mij vandaag helaas de :evil: :evil: :evil:

8. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    of toch niet, had vanmorgen wat bloedverlies bij het afvegen, maar nu is er al enige tijd niets geweest.

Ik snap het niet meer, kan ik nog hopen dat het toch raak is, of zullen de :evil: :evil: toch nog doorzetten :(: :(:

Deel Deze Pagina