* nom nom nom aan het genieten van een paar chocolade kruidnoten * Wat haat ik deze tijd zeg Maar ooow wat hou ik weer van deze tijd Hihih nog meer mensen blij met al het lekkere snoepgoed in de winkels?? Ik wel hoor. Heerlijk!
Oh heerlijk chocolade pepernoten schuimpjes jamm. Ik heb ze tot nog toe nog kunnen ontwijken maar dat doe ik vooral omdat ik pepernoten nog niet vind passen in september. Moet wel een beetje speciaal blijven.
Marsepeinen balletje van de ah. Zoooooo lekker!!! En gevulde speculaas mmmm. Vreselijk dat t eind augustus al in de winkel ligt
Haha nee ik probeer altijd sterk te blijven tot de sint in het land is. Net als dat kerstsnoepgoed/versiering etc. erpas in komt vanaf 6 december Maar neem je er een paar voor mij dan
Oei, heb er nu al zin in. Maar om het nog een beetje speciaal te houden bewaar ik dat allemaal voor als de sint in het land is. Nog 2 maandjes!
Heerlijk al die pepernoten en vooral die met pure chocola eromheen!! Of die truffelpepernoten van de bolletje!! Jamjamjam! Kan niet wachten eigenlijk! Maar dat doe ik wel, ik koop ze nog niet. In september vind ik het gewoon nog te vroeg.
(friese) pepernoten en taai taai liggen hier nu een week in de kast en ik ben er nog niet aangekomen *trots*
Hier al een zak chocolade pepernoten op vorige week, ik zit nu aan de gewone. Laat december maar komen! Hmmm
Dit soort topics horen echt niet openbaar op het internet hoor. Ik kom net van de supermarkt en heb nu dus zin in die chocolade kruidnoten hierdoor...grrr... Ik zou haast weer terug gaan. Bah wat zijn die dingen lekker! Hoe langer ik eraan denk..hoe erger het wordt!!
Ik was het dapper aan het weerstaan totdat ik vandaag taaipopjes zag liggen en die zitten nu dus in mijn buik haha
Schuimpjesssss lekker 😄 of van die mini hard kruidnootjes van de bakker.. Die zijn nog lekkerder dan van de supermarkt!
2 weken geleden zakje chocolade kruidnoten gehaald. Omdat we niet meer veel snoepen bewaard tot gister. Ik had er dus erg naar uitgekeken. Nou dat viel tegen zeg. Mijn man proefde ze ook die vond ze ook niet lekker. Hopelijk was het gewoon een verkeerd zakje. Nog wel een paar gewone pepernoten gehad en die waren heel erg jummie!