nee joh heb 2 kids in de luiers. Gebruik 8 a 9 pakken per maand. En ik vind het handiger om in 1 keer een berg te halen met de auto.
Ja, hier dadelijk ook inslaan. Geldt het ook op broekjes? Hier gelukkig nog maar 1 kind in de luiers. MAar wel even flink inslaan!
ik ga straks ook maar eens even, heb dochterlief nog in de luiers en zoonlief gebruikt voor de nacht nog luiers.
Keek ff over de oudste heen... Stom.. Gaan die luiers goed? Want ik zoek ook een pamper vervanger.. die dingen worden mij te duur!
30 wauw ! Nu hopen dat ze niet voor die tijd uit die maat groeien haha. Hier vanochtend ook 3 pakken mee genomen.
ik heb ook altijd pampers gehad. ruim 2 jaar lang. Maar nu vind ik belachelijk wat de pampers kosten. Heb eerst huggies geprobeerd (nou die kan je net zo goed weggooien) en toen kruidvat en die zijn gewoon precies zoals pampers. Vind ze even fijn. En het prijsverschil is mij te groot.
kaatje haha het is 15 pakken per persoon en als mijn dochter zindelijk wordt kan mijn zoontje ze altijd nog gebruiken en anders ruil ik ze wel om.
Ja ik vind Pampers ook belachelijk duur hoor. Betaal ze ergens wel want ze hebben pampers op het kdv maar thuis gewoon kruidvat en Aldi.Bevalt prima. Huggie's vond ik bij Levi erg smal vallen, en dat was een brede baby. Etos vind ik niets. Net planken.
zijn trekpleister luiers hetzelfde? daar hebben ze dezelfde aanbieding hoor ik net op de radio.. ga er wel vanuit aangezien het dezelfde concern is..
flowergirl ik denk het bijna wel. Aangezien ze met aanbiedingen bijna hetzelfde zijn. Kruidvatluiers zijn ook als beste uit de kassa test gekomen trouwens. Hier de link met de test, misschien intressant voor jou: Details / Vara Kassa
Hoeveel kosten de c1000 luiers? En ik wist niet dat trekpleister ook huismerk luiers had. Heb wel eens europrofit (of zoiets) luiers gezien maar heb ze nooit gekocht.
Ik heb ook Kruidvat luiers gebruikt in de eerste 2 maanden dat me dochter geboren was. Uiteindelijk toch overgestapt naar Pampers. Ik vind persoonlijk dat er wel een verschil tussen beide luiers zijn. De Kruidvat luiers vind ik bijvoorbeeld stugger dan de Pampers en de Pampers absorberen net ietsje beter. Ik denk dat het trouwens ook net per kindje verschilt met wat beter zit..