de mailbox doet het volgens mij niet, de zoekfunctie springt niet op zwangerschapspagina.nl, ik krijg steeds een error als ik foto's wil plaatsen wie kan daar naar kijken?
Bij mij doet alles het gewoon, mailbox en de zoekfunctie. Wat je ook kan doen is ff je comp na dat je de coockies hebt verwijderd even op nieuw opstarten miss dat ie het daarna gewoon doet.
En mocht het dan nog optreden, dan is het altijd even handig foutmeldingen te geven. Voor dit soort vrij vage meldingen zijn vaak alleen vrij vage antwoorden mogelijk
oke dan maar de fouten zo specifiek mogelij mailbox: ik stuur pm's maar krijg nooit een antwoord terug, denk niet dat al die leden gewoon niet antwoorden zoekfunctie: ik selecteer het rondje voor www.zwangerschapspagina.nl maar ik krijg geen formulier te zien, de pagina vernieuwd zich ook helemaal niet. foto verkleinen: ik laat de ingevulde aantal pixels van 48o staan en blader dan in mijn mappen en selecteer een foto, vervolgens druk ik op foto verkleinen maar dan krijg ik een witte pagina met bovenin een regel die begint met fatal error etc... hopelijk is dit duidelijker
Als je in je mailbox kijkt en klikt op wachtrij kan je zien of een bericht wel of niet gelezen is. Staat die er nog is dus niet gelezen. Als je de zoekfunctie nu gebruikt komt er ook geen formulier. Je vult het woord in waarop je wilt zoeken...zw-pagina selecteren en zoeken. Dan zie je een lijst komen met alle berichten waarop je gezocht hebt. Wil je dan opnieuw zoeken / teruggaan naar de vorige pagina krijg je een melding. Door op F5 te drukken ververst die weer. Zoals jij omschrijft je foto's te verkleinen hier geen probleem. Gebruik je wel Jpeg foto bestand? kwebbel
kwebbeltje, ik voer een naam van een lid in in die google balk en druk dan op zw.pagina en dan krijg ik wel een lijst onder te zien maar dat zijn google bestanden ik kan nergens anders een woord invullen alleen in die google balk, doe ik dan iets fout?
Bellina.....als je bijvoorbeeld kwebbeltje intypt en dan het rondje eronder zwangerschapspagina aanklikt en dan op zoeken drukt krijg je allerlei berichten te zien waarin ik heb geschreven etc. Die link klik je aan en zo kom je in een topic terecht. Kwebbel
Je kan tot nader order deze site alleen doorzoeken via Google. Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe zoekfunctie maar die is nog niet af. Dat kan nog even duren. Je kan naar een specifieke gebruiker zoeken door naar het profiel van de gebruiker te gaan, en daar op de link onder het berichtenaantal te klikken. Dan krijg je een overzicht van alle nog bestaande en voor jou toegankelijke berichten te zien. Berichten die in de map "wachtrij" staan, zijn berichten die je hebt verstuurd maar nog niet gelezen. Staat daar niets, dan zijn je verstuurde berichten gewoon gelezen.