heb wat steun nodig :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda10280, 22 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopelijk werken de andere middeltjes! Voor een buitenstaander is het vaak makkelijk zeggen om een beesie weg te doen. Het is toch een beetje je kindje.
    Toen onze kater opeens gedragsproblemen kreeg, schrikkerig, blazen,krabben, zei ook iedereen dat we hem weg moesten doen. Gelukkig hebben we met veel geduld zijn vertrouwen weer weten te winnen.
    Maar ja, als je het, zoals in jouw geval, financieel niet uit kan zal je uiteindelijk wel moeten. Daar moet je je dan ook niet schuldig over voelen als je al het mogelijke hebt geprobeerd.
    Zet hem op meid!

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    oooh wat verdrietig. Sterkte ermee.

3. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    O wat erg :cry: Veel sterkte meid.

4. Niet meer actief

Nou dat is helemaal niet makkelijk om te zeggen , wannabemom, wij zijn ook zeker niet over één nacht ijs gegaan.
    Wij moesten echt een keus maken, bovendien heb ik haar in huis genomen om haar te beschermen tegen de buitenwereld en een goed huis voor haar gezocht, bij ons zat er gewoon niks anders op, de hond had geen leven en leefde op de gang als zij binnen was.
    Dus nogmaals, tis helemaal niet makkelijk praten, het heeft ons ook zeer veel verdriet gedaan..

Liefs Nies

5. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Lieve meiden,

Heel erg bedankt voor jullie steun....het doet me echt vreselijk goed om het hier aan jullie kwijt te kunnen.
    Helaas is spinner toch naar het asiel gebracht :(
    Het was niet mijn keuze maar de keuze van mijn man :(
    Het is niet gezond voor de kinderen al die vlooien.
    Ook hebben wij vloerbedekking waar alle eitjes in blijven zitten.
    Mijn man vond het 't beste om haar weg te brengen.
    Ik ben helemaal kapot ervan.
    Kan niets doen dan huilen en staren naar haar etensbakje met de gedachten dat ze er nooitr meer uit zal eten :(
    Wat is het toch allemaal oneerlijk :(
    Mijn man gaf als optie om haar weer ergens op straat te zetten in de hoop dat een ander haar in huis zou nemen.
    Maar met die gedachten kon ik niet leven.
    Dat arme beesie kwam al van de straat...en om dat haar weer aan te doen zou ik vreselijk gemeen vinden.
    Mijn grootste verdriet nu komt voort uit de gedachten dat ze misschien bij het asiel word ingeslapen omdat ze iets mankeert.
    Het doet zo'n pijn en ik kan niets voor haar doen.
    Ik weet dat een hoop mensen zeggen dat ik al zoveel voor d'r heb gedaan door haar in huis te nemen en toch 3 jaar voor een huisje heb gezorgt....maar had zo graag veel meer voor d'r gedaan.
    Ik vind het zo moeilijk om met dit gevoel om te gaan.
    Ik hou me voor dat dit waarschijnlijk het beste is maar de pijn word daar niet minder door.
    Ik denk dat ik straks maar weer in me bedje kruip en de hele dag ga liggen huilen.
    Ik weet het ook niet meer.

Spinner :( toen ik haar net in huis had gehaald

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Aah gossie meid, wat een verdriet. Ik wou dat ik een arm op dit moment om je heen kon slaan!!!

Probeer positief te blijven dat iemand anders echt wel goed voor hem gaat zorgen. Er zitten echt wel hele lieve mensen tussen die voor je lieve spinner willen zorgen!!!

Heel veel sterkte meid.

7. Niet meer actief

ooh :cry: Ik heb een traantje gelaten toen ik deze topic las. Pff zo erg. Zo'n verdriet. Ik snap jullie wel als het financieel moeilijk is dan moet je jezelf niet in de problemen brengen maar ik vind het zo erg voor de poes. :( We hebben hier zelf twee poezen en ik mag er gewoon niet aan denken dat ons zoiets zou overkomen.

Hier zijn het trouwens allebei zwervertjes. Loes komt uit het park waar er veel ziektes heersten. Dus zijn we gelijk mee naar de dierenarts gegaan. En Liesje hebben we in huis gehaald als een kitten alles ging goed tot ze ziek werd. Ik noem haar nu een raskat wat ze heeft zelfs meer gekost dan dat! Medicijnen, dierenartsbezoekjes, bloed trekken, bepaalde soort therapie... Gelukkig heeft het geholpen en konden we het financieel aan. Maar ik kan me dus heel goed voorstellen hoe het moet voelen. Moest ze toen gestorven zijn had ik er kapot van geweest. Heb twee weken niet van haar zijde geweken maar ik had wel de luxe dat ik dat kon. Om het uur moest ze versterkende voeding hebben en driemaal per dag moest ze verschillende medicijnen binnenkrijgen. De dierenarts had haar al zo goed als 'afgeschreven' maar 'k wou niet ze moest en ze zou leven. Nu is ze een flinke meid van een jaar. Ik moet zelf nog slikken als ik dat hierzo neerschrijf.

Linda, ik begrijp je dus heel goed en huil maar lekker. Laten we allemaal hopen dat spinner nog een mooie lieve thuis vind. Laten we er gewoon allemaal een kaarsje voor branden.

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    och jee , ik krijg tranen in mijn ogen en huil met je mee , liefs liek.
    ik hoop dat het een beetje slijt en dat spinner ergens een nieuw plekje vind....

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm knoflook werkt zeker bij poezen

anders even vragen op het forum van www.kattenplaza.nl

want als je kat echt zo bang si voor alels en iedereen behalve jou.. dan is dat toch een beetje zielig vind ej niet?

(en op zich ik weet niet hoeveel katten je hebt.. maar 1x per 2 maanden zo'n pipetje in de nek is op zich niet verschrikkelijk duur)

10. Saskia78

hmm ahd neit gezien dat ze al weg is

amar ik neem aan dat hij dan al je katten heeft weggebracht?

want jullie vlooi-barometer die al aangeeft als er 1 vlo in huis is heeft hij zojuist weggebracht
    bij de rest van de katten merk je het pas als er zoveel vlooien zijn dat ze vand e kat afspringen
    dan heb je dus al een huis vol

sorry als ik wat fel reageer
    en snap dat jij het ook heel erg vind
    maar vind het wel beetje onzin hoor :(

11. sim

sim Niet meer actief

:cry: ik leef met je mee, heel veel sterkte

12. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt :rolleyes:
    Tuurlijk hebben m'n andere beessies ook af en toe vlooien.
    Maar spinner had er een allergie voor en werd dus heel erg dun omdat ze zoveel callorieen verbranden met likken en krabben enz...
    Ze werd er heel erg ziek van.
    Daar hebben m'n andere beesten geen last van.
    Dat had dus betekend dat ik niet alleen spinner moest behandelen maar ook de andere 2 voor de rest van hun leven...en dat konden we gewoon niet opbrengen financieel.
    Ze is dus niet weg vanwege de vlooien maar vanwege haar allergie ervoor!
    Ik hoop dat je het nu wat beter begrijpt

13. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Linda,

Ik las net pas je verhaal, wat erg zeg! Ik heb wel een traantje moeten laten om je verhaal :cry:

Lieve meis, ik wens je heel sterkte in deze moeilijke tijd!

Liefs An ;)

14. Saskia78

hmm als je man zegt dat de vlooien ongezond zijn voor de kinderen? vind ik dat toch wat raar

maar.. ik ga er niet over discussie.. daarvoor zijn we hier niet denk ik :)

en ieder moet doen wat hij goeddunkt ook nog natuurlijk

15. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Wat erg dat je Spinner als nog naar het asiel moest brengen. Ik kan me wel voorstellen dat het geen gemakkelijke keuze was. Je raakt toch gehecht aan een dier. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen!

Deel Deze Pagina