aangezien ik na mijn bezoek aan de gynaecoloog niets meer begrijp vraag ik het even aan jullie meiden. kleine samenvatting. ik had dus vorige week donderdag een ei van 14mm en die was zaterdag opeens nergens meer te bekennen. Nu ben ik gisteren weer geweest en er word dan niet eens een bloedtest gedaan of ik niet misschien al een eisprong gehad kan hebben.? Volgens mij behandelend arts kon dit niet of het was in ieder geval niet waarschijnlijk. Maar nou is mijn vraag nou eigenlijk twee vragen: Kan ik een eisprong hebben gehad en nu zwanger zijn? en hoe snel kan een een eitje groeien met stimulatie van chlomid 100? toch nog een derde vraag: Volgens haar kan je op de echo al zien of ik zwanger ben terwijl een vorige arts zei dat dit nog niet mogelijk was. Kan ik nu zwanger zijn of niet? of in ieder geval een eisprong hebben gehad? Maar dat zou dan betekenen dat het ei in twee dagen hard gegroeid moet zijn. Wat moet ik hiermee kan iemand me iets wijzer maken. liefs danielle
Hoi Danielle, Vervelend meid, dat de gyn je zo in het ongewisse laat. Zover ik weet kan het eitje inderdaad vroegtijdig springen. 4 jaar geleden heb ik dat met clomid 100 ook gehad. Mijn gyn deed toen wel een bloedtest, waarna de eisprong bevestigd werd. Op je vraag of je nu zwanger kan zijn, dat kunnen ze pas goed zien met een week of 6. Het zou nu nog te klein zijn om te achterhalen, de enige manier om hierachter te komen is een bloedtest, waaruit ze de hcg waarde kunnen halen. Ik weet niet of je de dagen voor of van de eisprong hebt geklust, maar niks is onmogelijk, wel als ik het zo hoor een beetje onwaarschijnlijk. Waarom bel je de gyn niet of de huisarts voor een goede uitleg. Het is al zo vervelend allemaal en als je dan nog in het ongewisse wordt gelaten, wordt je daar naar mijn ervaring een beetje onzeker van. Nu na 5 jaar eis ik gewoon antwoorden. Succes. Liefs, Elvira
dank je meis voor je advies. Ik heb vorige week goed geklust dus de kans is dus misschien aanwezig. Maar de een zegt dit en de ander zegt dat. Fijn om te horen dat jij ook hetzelfde hebt gehad met chlomid 100. Dus dan is het eitje bij jou ook heel hard gegroeid! Wel gek dat de gynaecoloog zegt dat je het nu dan al had moeten zien aan de inwendige echo of je zwanger bent of niet maar volgens mijn vorige arts die zei juist dat het daar nog veel te vroeg voor zou zijn en tja wie moet je dan geloven. Ook door die vorige arts werd gezegd dat ik dan maar een bloedtest moest doen maar toen ik gisteren bij mijn behandeld arts kwam en dit vertelde vond zei dit niet nodig. Volgens haar kwam dit wel vaker voor. Ze probeert ook niet eens meer de chlomid 150 bij me maar we gaan gelijk door in januari met een baarmoederfoto en daarna spuiten. Ik lees hier zoveel andere dingen dat ik niet meer weet wat ik moet. Laten we hopen dat mijn gevoel gelijk heeft en dat ik een eisprong gehad heb. Gezien ik de laatste week me niet echt goed voel al kan dit ook van de stress zijn. Ik maak me namelijk steeds druk over alles terwijl we nog niet aan het eindstation zijn. ik haal me gewoon steeds vanalles in mijn hoofd van waarom ik en dergelijke maar ik ben zeker niet de enige denk ik. In ieder geval bedankt voor je reactie liefs danielle