gekrompen ei?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by danielle25, Dec 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielle25

Jun 2, 2006
    14
    0
    0
    Hoi meiden. Heb chlomid honderd geslikt en mocht na mijn menstruatie op dag 12 een follikelmeting in het ziekenhuis er was die dag dag niets te zien de eitjes zaten allemaal nog onder de 10mm. Vorige week donderdag moest ik terugkomen om weer te kijken en toen zag ze tot mijn grote geluk een ei zitten van 14mm. Ik was echt door het dolle heen maar ik moetst zaterdag nog 1x terug komen. Dus ik zaterdagmorgen met een smile op mijn gezicht weer terug in de beugels. Had deze morgen een andere gyneacoloog en hij ging kijken en tadaaaa het ei was spoorloos. Hij zag helemaal geen ei zitten? Hij snapte het zelf ook niet echt. Volgens hem kon het ei al weg zijn of gekrompen zijn? Heeft iemand dit ooit meegemaakt of ben ik nou de enige met dit rare gebeuren. Of zou het inderdaad kunnen dat het ei al gesprongen is? Dat zou dan betekenen dat het ei ontzettend hard gegroeid is van donderdag naar zaterdag minstens vijf of zes mm weet iemand of dat kan? zou natuurlijk geweldig zijn want heb in afgelopen weekend goed geklust dus wie weet heb ik dan geluk. Wat denken jullie? Morgen gaan ze nog 1x een echo maken. liefs danielle

2. gigi

gigi Actief lid

volgens mij kunnen ze het ook zien als je ei gesprongen is, misschien was dit niet zo'n ervaren gyn.?

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Je zult waarschijnlijk bloed moet prikken. Hieraan kunnen ze zien of je ei gesprongen is. Of ze het ook via de echo kunnen zien, weet ik niet.
    Ik hoop dat je gewoon een goede broedkip bent, die zijn eitjes snel weet te laten groeien. ;)

4. danielle25

Jun 2, 2006
    14
    0
    0
    naar mijn weten zijn het goede gynaecologen. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het niet goed gezien heeft want ze vertelde me de grote van het ei. En ja haha ik hoop inderdaad dat ik dan maar een broedkip ben. Heb al goed rondgelezen hier maar niemand die dit zelfde heeft mee gemaakt. ik wacht geduldig af.

5. Nollie

Nollie Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,076
    0
    0
    Zuid Holland
    Zou morgen idd maar aan de gyn vragen of even bloed mag laten prikken, want aan de progesteron waarde kunnen ze dan zien of je idd een eisprong hebt gehad...

Heel veel succes in ieder geval!

6. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Het kan best dat je eisprong heb gehad.
    Op dag 10 had ik totaal geen eitjes en op dag 14 had ik een ei en op dag 16 was ie weer weg.
    Als ik jou was zou ik gewoon bellen dan weet je hoe het zit.

Liefs Simone

7. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Hoi, ik heb afgelopen maand ook ongeveer zoiets gehad..... een eitje van 13 mm ineens verdwenen. Heel raar...terwijl ik de maanden ervoor altijd goed groeiende eitjes heb gehad en ook eisprong.

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb dit eigenlijk standaard :(
    Toen ik clomid gebruikte had ik bijv. op dag 12 een eitje van 13 of 14 mm
    en 2 dagen later waren er alleen nog maar kleinere eitjes!
    Dit kwam bij mij in ieder geval niet door een eisprong maar door pco. de eitjes kwamen niet over een grens van bijv. 15 mm heen en verdwenen ze daarna weer of krompen ze!

Ik hoop voor je dat je vandaag meer duidelijkheid hebt gekregen...

Liefs Nannie

Share This Page