Heb weer jullie mening nodig! Sorry

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyAnn, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey Dina,

Nee, heb gister positief getest met kruidvat. Voor de zekerheid later op de avond nog een sensitest test gedaan en deze was negatief. Ik weet dus niet zo goed wat ik nu moet aanhouden. (foto`s staan in mijn album) We hebben gister wel geklust en eergister ook. We merkten gister dat we beide wat geirriteerd raakte van het geplande klussen, dus willen nu maar ff rustig aan doen.

Vanmorgen was mijn temp met 0.01 graad hoger. Hoop dat ie morgen nog hoger is, want dat zou kunnen duiden dat mijn ei wel is geweest en heb ik die onzekerheid niet meer....

Kan vanavond ook nog even een extra ovutest doen, maar heb alleen die van kruidvat nog, dus mss heeft dat wel geen zin als die valse resultaten geeft.

Hoop dat het klussen genoeg is geweest hihihi
    Gister voelde ik trouwens wel heeeeeeeeeeel kort (echt nog minder dan een seconde) een steek rechtsonderin.....en vandaag beetje zeurderig gevoel, that`s it....

Liefs Kweb

2. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Hai kweb,

kan me voorstellen hoor... op een gegeven moment moet je even klusrust hebben. hebben wij nu ook. ik geloof dat ik in mijn handen mag knijpen dat ik blijkbaar mijn ovulatie voor aankomen. nu rommelt het nog wel wat, maar heb niet echt stekende pijn meer.
    op madcare.nl kun je ovulatie testen kopen. ze waren in de aanbieding. als je die van kruidvat niet vertrouwd, zou ik ze gewoon niet meer gebruiken, want het maakt je uiteindelijk erg onzeker en daar heb je niks aan. wat een gedoe he! best flauw, het vrouwenlichaam is erop gemaakt om zwanger te worden zou je zeggen, en dan moet je er uiteindelijk toch wel veel moeite voor doen. de een meer dan de ander...

Ben je al lang met de pil gestopt? ik zit pas in mijn eerste cyclus zonder pil, dus ben benieuwd hoe het verder gaat... liefs x

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hey hoi,

Nou ik mag ook zeker in mijn handen knijpen.
    Heb een nieuwe ovutest gedaan en deze was zeker duidelijker dan gister, dus ik hou het er maar op dat die van gister aangaf dat ik (op dat moment) over 48 mn ei had waardoor vandaag over 24 uur...dan heb ik ook gelijk het kleurverschil verklaart hahaha. Heb mijn mannetje nog kunnen overhallen met verwennerij om vanavond toch nog 1 avond te klussen. Morgen ga ik niets meer doen, geen test en ook niet klussen.

Jij hebt nu ook lekker je rust verdiend...nu maar wachten op een positieve test. heb je veel last van het ontpillen gehad?

wij zitten nu in ronde 3. Gelukkig is mijn cyclus tot nu toe niet onregelmatig, dus die stress heb ik er in elk geval niet bij. In de 1e ronde was ik op tijd ongi dus hoefde geen test te doen. In de 2e ronde hield ik dus dit aantal dagen aan (27) en was ik 4 dagen "overtijd" maar bleek toen een cyclus van 31 dagen. Heb nu de kortste cyclus maar aangehouden.

Nou spannend allemaal zeg...

Ga duimen voor je :)

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai kweb,

hihi oh wat goed zeg dat je nog even heb kunnen klussen! hoop echt dat het allemaal goed gaat en dat we gewoon allebei een positieve test hebben over een week of 3 hihi.

ik zou eigenlijk niet weten welke symptomen er bij ontpillen horen... ik heb de laatste dagen wel zere tepels. mijn onderbuik voel ik wel wat rommelen en heel soms ben ik wel eens een beetje misselijk (geweest), maar niet echt dingen dat ik denk: dit komt van het ontpillen.
    Ik voel me iig een stuk lekkerder zonder al die hormonen in mijn lijf, en ben stabieler. Ik had echt humeurschommelingen met de pil. vooral de Diane35. standaard 2 weken voor ik ongesteld moest worden snaaibuien en een jankweekend haha

ik heb gister ook niet geklust...misschien later deze week voor de fun hihi maar ben er ook wel even klaar mee hoor:) Is dit ook jouw eerste?

ik hoop dat mijn cyclus ook regelmatig zal zijn. maar dat ik op mijn 16de dag mijn ovulatietest positief was is denk wel een teken dat ik dan ook over twee weken ongesteld wordt (of gewoon zwanger ben haha).

spannende en leuke tijden allemaal. lijkt me echt fantastisch om zwanger te zijn en om mama te zijn! hihi heb je stiekum al namen?

liefs

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hey hoi :)

Nou toch maar niet geklust gister, waren alle2 zo moe. Vandaag heb ik beetje zeurend gevoel in mn buik, dus ik denk dat ik vandaag mn ei heb. Vorige maand had ik ook zo`n gevoel in de 2e week. Toen bewust niet geklust. Dacht; ga echt met buikpijn niet klussen hahahaha....Als ik dat had geweten....

We gaan vanavond nog wel ff klussen, denk dat het dan te laat is, maar aan andere kant als je ei 6 tot 12 uur in leven blijft (ergens anders heb ik weer 24 uur gelezen) dan heeft klussen straks nog wel zin. Gewoon gemotiveerd en positief blijven (gna gna)

Ik heb helemaal nergens last van gehad qua ontpillen, tenminste niet voor mn gevoel. Jouw kwaaltjes horen er denk ik wel bij. Toen ik aan de pil was, had ik ook nergens last van. Tenminste voor zover ik me kan herinneren. Nou, zo klinkt het net alsof het bij mij allemaal ideaal is hahahaha

Spannend joh...Nog 12 daagjes en dan kan je testen...zijn zo voorbij, gewoon leuke dingen doen, vroeg naar bed en hard werken, dan vliegt de tijd :)

Tis voor ons ook de 1e ja. Als het aan mij had gelegen was ik rond mijn 21e al moeder, maar de tijd was er niet rijp voor. Ben nu 28 dus heb er zo super veel zin in. Ennuhh namen, een jongensnaam hebben we al wel....een meisjesnaam hadden we, totdat we deze pas geleden bij vrienden voorbij hoorde komen. Dus nu moeten we nog wel een andere meisjesnaam verzinnen.

Kinderkamer hebben we ook al, nemen we over van mij schoonzusje. Hartstikke netjes spul en alleen mn neefje heeft erin geleden, same met de kinderwagen. Dus daar hebben we wel mee geboft.

En hoe zit het bij jullie?

Liefs Kweb
    x

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hihi ja een avondje rust is ook wel fijn he...
    hoe werkt dat eigenlijk na een positieve test? want wij hebben het meteen toen gedaan en iets van 24 uur later... dan hebben we het wel op tijd gedaan toch?

haha wel grappig wat je verteld: met buikpijn niet klussen... ja logisch. ik had ook vreselijke buikpijn, maar dacht, nou het zal er wel bij horen, we hebben de zwemmertjes nodig dus kom maar op. ik bijt wel even op mijn onderlip hahaha geloof dat wij nu een week pauze nemen:)

ga je er een romantische avond van maken vanavond?hihi

en ja, dat ontpillen, ik had tijdens mijn pil best wel humeurschommelingen etc. ik merk het wel dat ik van de hormonen af ben. echt fijn.

ik wilde ook al jonger moeder worden... net als jij, maar ik had niet het goede vriendje ervoor haha wij waren er eigenlijk al snel over uit dat we jong ouders wilden worden. ik ben nu meer dan 2 jaar samen met mijn huidige vriend en we zijn er helemaal klaar voor. hij is 23 is 25. we hebben een huis gekocht vorig jaar en beide een vaste baan, dus dat zit allemaal wel goed. de basis is er , nu het ukkie nog. ben je al lang samen met je vriend? willen jullie eerst trouwen? ik wil dat eigenlijk wel, hoeft helemaal niet ingewikkeld, maar vind het wel leuk. mijn vriend wil het misschien als onze kinderen wat groter zijn, maar volgens mij is het een heel gedoe voor de vader (+hoge kosten) om het kindje te erkennen...

ik heb zelf ook wel wat namen bedacht hoor. voor een jongen en een meisje. als ik een mooie hoor, dan zet ik hem in mijn agenda of telefoon. het is inderdaad niet leukals je die naam al bij een ander hoort he... of dat je ineens iemand leert kennen met die naam die helemaal niet leuk is haha

kinderkamer is bij ons ook al bijna compleet. ben ook wel van de tweedehands spullen. lang leve marktplaats! we hebben een supermooie wieg, echt een hele unieke. heb hem zelf opgeknapt. verder is de basis van de kamer rustig. we kleden het wel leuk aan, anders kan je na een paar jaar opnieuw behangen haha kinderwagen hebben we voor 50 euro compleet kunnen overnemen, dus die kans lieten we niet voorbij gaan! heerlijk hoor om wat aan te schaffen. kleertjes nog niet, maar de rest... waarom niet...
    we gaan er vanuit dat het allemaal gaat lukken!

liefs Dina

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hey hoi,

Ja zeker lekker rustig zo af en toe. Wij klussen normaal niet zo extreem vaak hoor, gewoon als we er zin in hebben, maar das niet dagelijks.

Euhmm een ovutest hoe werkt dat. Als je posi hebt getest komt je ei binnen 24 tot 48 uur. Dus jullie hebben goed geklust haha. Ik heb er nu al een paar versleten en de laatste 3 dagen met kruidvat merk getest, maar deze waren alle 3 posi, dus weet niet zo goed wat ik moet aanhouden. (pics staan in mn album)

Nee hoor, wij maken het niet zo vaak romantisch, wel jammer hoor maar ja...gewoon lekker in bed klussen, that`s it

beter hoor dat je je nu lekkerder voelt zonder hormonen, kan me er wel iets bij voorstellen al heb ik zelf nergens last van. De 1 is nu eenmaal wat gevoeliger dan de ander.

We lijken wel een beetje op elkaar hahaha mijn vriend en ik zijn 2,5 jaar samen en vorig jaar okt een huis gekocht, tevens allebei een vaste baan en bij mijn vorige poging had ik ook geen stabiele relatie...wist eigenlijk toen al dat ik met die jongen niet oud wilde worden. Beter maar ook dat ik toen niet zwanger ben geraakt. Nu weet ik tenminste zeker dat als het zover is het in een liefdevol nest wordt ontvangen met 2 ouders die ontzettend veel van elkaar houden.
    Wij willen ook zeker nog trouwen, maar wij willen alle2 juist wel een groot feest en alles erop en eraan, dus trouwen zit er nog even niet in, maar met de tijd willen we het wel ja.

Leuk hoor babynamen verzinnen, maar soms ook wel moeilijk. Wij liggen niet echt op dezelfde lijn hahaha, gelukkig naam voor een jongetje wel al, scheelt weer.

En tja waarom moet alles nieuw en duur zijn voor een baby`tje....al is het van iemand anders geweest....wat kan het nu "vies" zijn geworden....het gaat om een baby`tje. Straks als het zo ver is, komen alle vrienden en kennissen met tassen kleertjes aanzetten. Nou je zoekt het leukste uit, wassen en kan nog best gedragen worden. En zeker als je ziet hoe snel ze ergens uit groeien.

Leuk zeg, dat jullie zo`n uniek wiegje hebben en ook erg leuk dat je het zelf hebt opgeknapt. Mijn vriend heeft wel laten vallen dat hij een wiegje wil maken. Zelf wil ik heeeel graag zo`n ouderwetse schommelstoel voor in het kamertje.

Owwww kan niet wachten joh....

Nou spreek je later weer

Liefs Kweb
    xxx

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Hai kwebbie, wat gezellig zeg een forum maatje:) hihi we lijken inderdaad wel op elkaar:)

we lijken ook op elkaar betreft het klussen. we doen het ook wanneer hij wilt haha ik wil vaker dan hij :) hihi vind het wel fijn dat we nu ook echt samenwerken en extra klussen. ik vind ook dat het klussen specialer wordt. je probeert toch elke keer een kindje te maken. daar staan we allebei wel erg bij stil als we gaan klussen. echt een heel intiem moment eigenlijk, ook al is het wel een beetje getimed allemaal. ik ga zo even je testen bekijken. fijn dat ik in de goede periode heb geklust haha ik hou het allemaal bij in mijn dagboekje (schrijf er niet dagelijks in hoor). soms noteer ik gevoelens of als ik weer een aankoop heb gedaan. ik kan je wel een foto sturen. misschien kunnen we onze mail uitwisselen via een privebericht!

romantisch doen wij dus ook niet altijd hoor. de laatste 2 keer hadden we sokken aan, broek op de knieen, en gaan hahaha dat heeft ook wel wat. lekker stuntelen;)

maar goed inderdaad dat je toen niet zwanger bent geraakt: het heeft toen niet zo moeten zijn... ik geloof daar wel in namelijk, dat motto.
    het is zo fijn om iemand te hebben gevonden waar je zoveel liefde mee kan delen. ik heb nu voor het eerst mijn echte ware man gevonden. eentje die ik voor 100 procent kan vertrouwen en voor ons gaat. echt super.

wat het trouwen betreft, ik zou ook best wel een mooie bruiloft willen, maar hij wil niet trouwen (roept hij altijd)... ik wil wel graag, dus zoeken we gewoon een middenweg haha stiekem denk ik dat hij me toch wel gaat vragen :)

ik ben het helemaal met je eens hoorbetreft de spullen. het is zo n onzin om alles nieuw te kopen. wel superleuk als je het geld hebt, maar ik vind het ook niet nodig. wat gebruik je nou voor een kleintje. na een jaar heb je al zoveel niet meer nodig, de meeste dingen kan je wassen. sommige dingen wil ik wel nieuw, maar kasten, wieg, kinderwagen etc... waarom? doet het prima tweedehands haha

zou wel super zijn als hij een wiegje wilt maken... hihi dat wordt dan een familiestuk:) een schommelstoel wil ik ook. nieuwe kosten wel erg veel geld, en tweedehands zie je vaak wat simpelere stoelen. maar het blijft wel leuk en romantisch ook. samen met je kleintje in de stoel... oh zwijmel...

ik kan ook niet wachten.... echt heerlijk om er zo mee bezig te zijn. weinig mensen in mn omgeving weten het (en dat wil ik noge ven zo houden), maar het is zo fijn om er even lekker vrij over te praten. voel jij jeook al mama?

Liefs Dina

Deel Deze Pagina