Positiekleding, wat draag jij ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lil, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Opzoek naar leuke positie mode.
    Ik heb dus tot me 24 weken met me oude broeken kunnen lopen ( maatje 38) maar nu moet ik er echt aan gaan geloven.

Het is als een oma die geen rollator wil. Ik vind de meeste broeken niet echt mooi ogen. Ik heb nog geen positie broek aangehad, maar het idee alleen al..

Graag wat tips om toch goed voor de dag te komen, bijvoorbeeld een leuke jumpsuit. Iets wat bij een 24 jarige past :D

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik had hetzelfde ook tot 25 weken m'n broeken gedragen.
    Heb nu alleen een broek van hm gekocht met een band en stiekem zit die wel erg lekker en voor de rest draag ik m'n gewone kleding nog. Ik heb een hele kast vol jurkjes waar ik de meeste nog gewoon van pas. Wel een rokje besteld nu met een band die ik deze week binnen verwacht en twee zwangerschaps panty's. Zit denk toch lekkerder.

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb bij H&M twee leuke skinny jeans gekocht, een donkere en een lichte (nu misschien een beetje warm) en leggings en dan zo'n rekbaar rokje erover. En dan gewoon shirts die normaal baggy zijn en tot m'n heupen kwamen, die vielen nog gewoon netjes helemaal over mijn buik heen. En verder jurkjes met hoge taille en maxi dresses.

Bench SPECTACLE - Jerseyjurk - Grijs - Zalando.nl
    Zoiets kun je nog heel lang dragen (en na je zwangerschap ook nog gewoon)

Vila TENNY - Cocktailjurk - Roze - Zalando.nl
    Even&Odd Jerseyjurk - Roze - Zalando.nl

Dames | Mama | H&M NL

Succes! Komt vast goed :)

4. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    natuurlijk h&m daar had ik nog niet aandacht.

Moet je nu gewoon je eigen 38 bestelen of maatje groter ?

5. Roosje1984

19 mrt 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de meeste zwangerschapskleding niet al te mooi zitten en ik vind het moeilijk om er iedere dag weer leuk uit te zien. Daarom draag ik veelal hetzelfde, maar dan in andere kleuren ;)

Ik heb ook een paar broeken van de H&M, ze zitten heerlijk en zijn niet zo duur. Ik vertik het om allemaal dure kleding aan te schaffen die straks weer in de kast ligt. Verder draag ik van die basic stretch shirtjes en hemdjes die mooi aansluiten (Hema en H&M), ik heb ze in heel veel verschillende kleuren gekocht. Die speciale zwangerschapsshirtjes vind ik vaak maar raar zitten aan de onderkant, dan lopen ze ineens zo wijd uit... Ik vind het mooier als ze mijn buik helemaal omsluiten. Ik leuk de boel dan een beetje op met een riempje en sieraden. Ik heb al wel wat leuke vesten gehaald voor als het straks iets kouder wordt...

6. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    Ik heb broeken van mamlicious. Deze spijkerbroeken lijken gewone broeken! Ze zijn wel wat duurder maar je hebt nu ook sale op de site!!

7. Humava

Humava Niet meer actief

Bij prenatal hadden ze leuke jumpsuits. Maar die heb ik al een tijd geleden gekocht en weet niet of ze ze nog hebben. Voor de rest loop ik veel in van die broeken met printjes die je veel ziet. Geen positiebroek maar die zijn zo soepel dat je dat niet nodig hebt.

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Broeken van H&M zijn heel mooi (de skinny's) en betaalbaar. Ik heb ze gewoon in mijn eigen maat gekocht (36) en pas ze nu nog steeds.

Noppies heeft ook leuke mode vooral jurkjes. Wel wat duurder. Mamalicious ook maar daar was alles te groot van bij mij...

9. Humava

Humava Niet meer actief

Ohja via Wehkamp kan je ook best leuke positiemode bestellen.

10. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook veel van mamalicious. De shirtjes zitten prima, en de broeken (geen spijkerbroeken) zitten ook lekker. Heb vooral in de sale gekocht bij de webwinkel van mamalicious. Verder een spijkerbroek van prenatal en h&m. Ook goed. En alle broeken in mijn eigen maat besteld, shirts nu wel m ipv s. Het valt mij reuze mee, positiekleding!

11. angel1990

angel1990 Actief lid

29 dec 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doordat mijn kleintje erg laag ligt... vind ik.broeken niet zo fijn deze zwangerschap.
    Vorige zwangerschap droeg ik de broeken van mamalicious.

Heb deze zwangerschap ook wel een broek maar meer zo'n luchtige wat lossere soort van harem broek.
    Draag het liefst een jurk.. met evt een naadloze legging.

sorry voor de gekantelde foto!

Bijgevoegde bestanden:

12. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik draag normaal noooooit jurkjes maar momenteel zit dat het lekkerst... ik heb ook drie broeken van mamalicious maar zijn allemaal skinny en die zitten nu nergens meer naar... ik wil graag RUIMTE :)
    Maarja met dit weer is een jurkje ook weer zoiets...
    De shirtjes zitten ook niet geweldig..
    Ik heb er dus ook moeite mee om fatsoenlijk voor de dag te komen

13. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn hier de afgelopen weken al meerdere topics over geopend, misschien staan daar ook tips voor je tussen?

14. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Bij de H&M heb je inderdaad leuke en betaalbare skinny's. Die kun je gewoon in je eigen maat bestellen en de hele zwangerschap aan!

Verder droeg en draag ik heel veel jurkjes. Een legging 3 maten groter eronder (die past nog over je buik straks :D) en dat gaat perfect! Zit voor mij lekkerder dan de broeken, waarvan nu aan het einde toch de band wat minder prettig is.

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Bij miss etam hebben ze ook leuke kleding hoor!
    Soms wel te tuttig dus skip
    Voor de rest heb ik gewoon 3 broeken best leuk 2 rokjes van mamalisious en wat leuk truitjes en jurkjes en leggings ook van mamalisious die zitten het lekkerst
    Had bij hm ook gekocht maar die ging al gauw kapot
    Meestal is me outfit legging positiespijkerrokje met een leuk truitje erop :) Lekker simpel dus

16. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik heb al een zwangerschapsbroek aangeschaft! Het zit heeeerlijk!

17. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Bij mij vallen de hm broeken heel groot! Heb normaal mt 38, soms 40 en nu 36 (en die pas ik nu nog steeds). Verder heb ik veel betaalbare, wat hippere dingen gekocht via asos.com-maternity. Echt een tip! Ik vind zelf het meeste in de winkels tuttig of heel duur.

18. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik had vorige week mijn eerste positiebroek bij miss etam besteld en het zat heerlijk (spijkerbroek) alleen terug gestuurd omdat ik blijkbaar een maat kleiner moet hebben ;)

19. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Voor de meiden die naar voren dragen; hou er rekening mee dat je vanaf een bepaald moment geen zwangerschapsbroek meer aan kan; welke maat dan ook.

Laag en naar voren dragen betekent wat kleding betreft vaak dat de band van de broek de buik afknelt. Ik kan al vanaf week 30 geen zwangerschapsbroek meer aan (nu week 40 en 9 kilo aangekomen; was van mezelf slank dus daar ligt het niet aan).

Ik draag alleen maar jurkjes; c en a heeft leuke.

20. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Broeken van Love2Wait met riem, en verder eigen kleding erop. Iedereen vraag steeds, hoe kan het nou dat jij nog normale broeken past? :D

Deel Deze Pagina