Help!! Welke zwemluiers??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door taliaa, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Mijn lieve peuter heeft de ontzettend vervelende gewoonte om Altijd te poepen in bad/onder de douche/ in t zwembad.

In de badkamer ligt standaard de poepschoep en dettol, ons zwembadje vullen we maar minimaal zodat t strontwater er weer zo uit is en t arme kind roept al bij t zien van de zwemluier: 'poepuh niej'... Met een heel angstig gezichtje, want tja, ik kan er inmiddels echt niet meer om lachen en word soms best een beetje boos (oops)

Nu gaan we na een jaar weer eens naar een zwembad en tja, dan moet de zwemluier toch wel de troep tegenhouden.
    Dus welke moet ik hebben? Dochterlief is gezegend met ehm dunne derrie en ik heb zooooo geen zin om me weer te moeten melden bij de badjuf omdat die bruine wolk bij mijn dochter vandaan komt.

Ik heb nu kruitvat en met een beetje pech loopt het er boven langs.

Kom maar door met de tips.

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Herbruikbare (wasbare) die goed aansluit bij de benen. Die zakken niet af of worden zwaar zoals die wegwerpdingen. Kijk eens bij kaatje katoen ofzo. Het lijkt me logisch dat dat beter werkt maar mijn zoontje heeft nog nooit gepoept in bad of tijdens het zwemmen (gelukkig ;) )

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja - in jou situatie zou ik misschien kiezen voor een zwemluier + een herbruikbare - zodat je zéker weet dat het er niet uit kan lopen...

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik heb voor een keer ook de zwemluiers van kruidvat genomen, maar vind ze erg stug en het houdt juist het water vast naar mijn idee. Bij de Eros verkopen ze zwemluiers van little slimmers geloof ik. Die zijn een stuk fijner!

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Eros = Etos ;)

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Zorgen voor een zwempakje wat heel goed aansluit. Lees: strak zit.
    Mijn dochter poept ook altijd tijdens het zwemmen (wel gewoon, geen derrie maar ook dan krijg je een rara wolk) en gemerkt dat toen haar zwempakje eigenlijk te klein was ze niet lekte. Dus nu let ik er op dat het zwempakje goed strak zit. Niet te natuurlijk, ze moet wel lekker kunnen zwemmen

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Huggies en een zwembroekje/zwempakje eroverheen

Deel Deze Pagina