Maar jij bent zwanger dan kan ik het me voorstellen.. Ik had tijdens mijn zwangerschappen een ontzettende trek in selderie salade, als ik het nu zie word ik kotsmisselijk, gek is dat eigenlijk ...
Aangezien er blijkbaar nu geen nederlandse asperges zijn, neem ik vanavond mn prive hollandse asperger maar met een verrukelijk kopje! Tis immers valentijnsdag
Nou daar heb je een punt, of een kop .. Denk dat ik toch ook maar eens valentijnsdag ga vieren vanavond.
Tis alleen zo jammer dat die kop van mijn valentijn nog even goed gewassen moet worden, zit nu denk ik nog een beetje kaas onder het randje..
Oh van dat geitenkaas miss is dat juist wel lekker bij asperges als het maar niet zuur word net als die tomatensoep van je
Misschien als ik er wat appelmoes overheen smeer ? Word die geitenkaas ook wel lekker, alleen zo jammer dat het dan vast plakt aan je tanden .. Hebben jullie dat nooit als jullie lekker aan het kopje knabbelen ?
Tuurlijk wel joh, lekker aan blijven knabbelen totdat de binnenkant, een beetje dat appelmoes idee naar buiten komt, zo goddelijk !