iemand toevallig nog zijn stageleerplan HBO-V liggen?

Discussion in 'De lounge' started by muis26, Feb 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    beste meiden,

ik ben in september begonnen met afmaken van mijn HBO-V
    en loop nu net stage ( bij thuiszorg) we moesten al een hele grote voorbereidingsopdracht maken ( kwam uit op 37 kantjes) en nu moet ik nog beginnen met mijn stageleerplan...

Moet zeggen dat ik nog erg mijn draai moet vinden met opdrachten maken, stage lopen, en een gezin ernaast draaiende te houden pfff

Nu ben ik vandaag begonnen met mijn stage leerplan ( stage 2 loop ik ) maar het lukt me gewoon even niet meer . Ben even leeg , en het moet deze week af

Mijn vraag is nu of iemand hier zo lief is en nog eentje heeft en naar mij wil sturen als voorbeeld.

Ik heb al heel veel gegoogled maar vond niet echt iets waar ik echt wat mee kan..

Hoop dat iemand mij kan helpen!!

Liefs muis

2. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Mss dat je hier iets aan hebt? Zie dat het een heel persoonlijk plan moet zijn vanw at jij wilt leren...

1.1 Stageleerplan

De student maakt, bij aanvang van de stage (in overleg met de betrokkenen van de stage) een stageleerplan waarin hij omschrijft wat hij wil leren en doen in de loop van deze specifieke stage. Dit stageleerplan is gebaseerd op de competenties en accenten voor dit jaar, en omvat de persoonlijke leerdoelen, de opleidingsdoelen en de werkdoelen van de stage.

De persoonlijke doelen zijn doelen aangebracht door de stagiair zelf (bijv. situaties waarin hij betrokken is, ervaringen m.b.t. de leefgroep of team, bedenkingen en vragen,);
    De opleidingsdoelen: de stagebegeleider formuleert algemene en specifieke opdracht(en) voor de stagiair. Een greep uit mogelijke opdrachten (afhankelijk van het opleidingsjaar): literatuurstudies, verplicht bezoek aan gelijkaardige instelling, bespreking van teksten o.a. beroepsprofiel, ervaringsverslagen, informatie verzamelen uit de sector, inventaris wie ben ik als opvoeder, etc.
    De werkdoelen van de stageplaats: de dienst/voorziening/werkbegeleider (= personeelslid van de stage) geven ook opdrachten (dit kan inhouden: verzamelen van observatiegegevens, beschouwingen maken omtrent een deelaspect van de werking,).

3. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
  4. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ja dat heb ik al gezien POP... maar wij hoeven het niet perse zo te doen.

Ik was meer opzoek naar echt een voorbeeld van een HBO-V stage..... :)

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    niemand verder ??? snif snif:(

Share This Page