Dieren die reageren op zwangerschap voordat jij het weet!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilonaganzeboer, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hallo dames

Ik vraag me af gaven jullie huisdieren achteraf aan dat jullie zwanger waren??

Ik ben dan benieuwd naar welke dieren en hoe ze dat aangaven??

Want mijn katten zijn niet bij me weg te slaan terwijl ze anders liggen ze wel in de buurt maar niet op mij.

Maar ik kan nog niet testen ben net 7 dpo

Gr ilona

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ja zowel hond als de katten waren niet bij me weg te slaan in de eerste zwangerschap. Het leek wel of ze om de beurten de wacht bij me hielden, hahahaha

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja mijn kat ligt nu ook veel meer bij mij en ml.
    Pas sinds dat we het weten hoor.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Had ik deze ronde ook ineens, helaas toch ongesteld geworden

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ook hier reageert de kat op mijn zwangerschap! Lag normaal altijd op mijn benen.. nu op mijn buik! Maar kan me eigenlijk niet herinneren of de kat dat ook deed toen ik t nog niet wist :p..

Kat reageert nu ook op bewegen/schoppen van kindje! Erg grappig gezicht ;)

6. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Onze poesje bleek schijnzwanger te zijn.
    De ex kater was niet bij me weg te houden.

7. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    ze liggen nu al hele tijd op me, wat zullen ze doen als ik zwanger ben, mij negeren...? ik zal tegen die tijd wel posten :)

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Beide poezen zijn super aanhankelijk en de jongste wil nu iedere nacht bij me slapen! Dit al vanaf het begin.

9. Kikkertje88

9 jan 2014
    94
    0
    0
    Bij mij reageerde de poes er wel op! Achteraf gezien dan. Was nog een bang poesje, net paar maanden uit t asiel. Maaarrr, de dag dat ik buikpijn had van de innesteling (achteraf gezien) ging ze als een kruikje boven op me liggen! Ik was totaal niet bezig met zwanger worden en had geen flauw idee dat ik zwanger zou zijn.

Toen ik een flinke buik begon te krijgen, ging ze lekker op m'n zij liggen. Heerlijk!

10. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Of ze dit gelijk aanvoelen weet ik niet, maar ja dieren zijn wel heel gevoelig en voelen dus veel aan. ;)

Ik ben na meer dan anderhalf jaar nog steeds niet zwanger, maar mijn hondje is graag dichtbij mij in de buurt en als ik verdrietig ben, kruipt ze in mijn armen.

11. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Voordat ik bij mijn vorige zwangerschap wist dat ik zwanger was wist mijn kater het wel, lag contenu op me, is altijd wel een knuffelkont maar toen helemaal, de poes die we toen hadden negeerde me straal. Nu ligt het jongste katertje contenu bij me.

12. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Toen ik positief testte vorige keer was de kat ook steeds bij me, wilde erbij zelfs als ik naar t toilet ging! Ze voelen het echt wel aan, want toen t mis ging, ging ze ook weer weg.

13. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Hier 2 hondjes die altijd al erg gehecht aan mij zijn.
    Nu ik zwanger ben is 1 van de 2 hondjes (het vrouwtje) nog meer aanhankelijk naar mij toe.
    Het andere hondje (mannetje) merkt er niet veel van volgens mij:p

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    onze kat heeft t wel gemerkt denk ik, het is absoluut geen schoot kat en een paar dagen voor ik (posi) testte werdt ik sochtends meerdere keren wakker met de kat op mn buik en een aantal dagen achter elkaar dus was denk ik geen toeval!

15. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ken wel een verhaal van iemand die het heel erg had met haar hond. Zodra ze zwanger was ging hij haar overal beschermen.. Zo erg, dat ze buiten niet meer met andere mensen kon praten omdat hij ging aanslaan! Zodra het kindje er was kon ze weer gewoon over straat met hem, maar hij werd bij de baby ook weer zo beschermend. Die twee zijn echt dikke vrienden geworden.. Zo bijzonder!

Deel Deze Pagina