Hey dames, Ben pas deze maand echt begonnen met ovulatietesten. Maar ik heb veel testen "verpest" denk ik omdat mijn ei eerder had verwacht. Ik denk dat die van 12-04 positief was, maar die van 5-04 vind ik ook wel donker..Vind het nogal verwarrend.. Vorige maand had ik op cyclus dag 2 al een donkere test. Ik snap er niks van! Help !
5 april is negatief. Maar die van de 12e vind ik zelf indd ook een van de enige van het rijtje dat positief aangaf.
Ik persoonlijk zou zeggen dat de 12e positief is, maar dat is altijd een beetje moeilijk te zien via het scherm.
Zie je.. vind het ook lastig ! Zou ik meerdere dagen achter elkaar positief moeten testen voor een echte eisprong?
Wat nimme zegt kan ook wel kloppen. Het is goed mogelijk dat je ei nog niet is gesprongen, en het een paar dagen later wel doet. Dus zou voor de zekerheid nog even door blijven testen. Helaas kun je de foto niet uitvergroten om het beter te kunnen zien. Maar als ik het zo zie dan vind ik ook dat de 12e positief aangaf, de 15 lijkt toch weer iets lichter als het controle streepje