Clearblue test ervaringen gevraagd.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wiskagirl, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Goedemorgen allemaal :)
    Ik heb gisteren een clearblue test gedaan met middag urine gisteren was mijn nod
    Hij gaf 2-3 weken aan. Dus dat betekend 4-5 weken zwanger terwijl ik maar net 4 weken zwanger ben.
    Dus zou betekenen dat ik hoog in mn hcg zit.
    Ik had 8dpo al een positieve kruidvat test en heb mn ei duidelijk gevoeld 2 weken geleden.
    Wie had dat nog meer dat hij 2-3 aangaf op nod ipv 1-2?
    Ik had zitten opzoeken als je pcs 4 weken zwanger bent heb je een hcg van 0-428 en clearblue reageert met hcg vanaf 481 met 2-3
    Graag jullie ervaringen :)

2. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hey! Gefeliciteerd! Nou je hebt je huiswerk al goed gedaan met opzoeken. En meteen ook bedankt voor de info die wij ook goed kunnen gebruiken! Ik weet wel dat de aanmaak van hcg per persoon enorm verschilt. Ik heb nooit echt knaltesten gehad, maar er loopt hier wel een dreumes meisje van 14 maanden.
    Ook kan een hoog hcg betekenen dat er meer dan een kindje komt. Tenminste...dat hebben ze mij wel eens wijsgemaakt.
    Spannend!!!
    En de echte berekening wordt toch aan de hand van je laatste menstruatie gemaakt.

3. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hahaha ja ik was gewoon benieuwd bij mijn beide vorige zwangerschappen gaf hij gewoon met 4 weken 1-2 weken aan en nu geeft ie dus al hoger aan.
    Ik zou dus ergens tussen de 481 en 1935 zitten want na 1935 geeft hij 3+ aan.
    Ik lees overal dat je vaak met nod net 25 a 100 hcg hebt
    Dus vandaar mn vraag hahaha
    Het zou wat zijn een tweeling en t domme is ik heb al er 3x overgedroomd en het blijft als sinds eisprong in mn hoofd hangen

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Der zijn meer dames waar die op nod 1-2 aan gaf.
    Alleen maat mooi zo'n positieve test! Lekker van gaan genieten!

5. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Als eerst gefeliciteerd!

Zou natuurlijk ook kunnen dat je eitje toch iets eerder geweest is.. Maar dat zal je dan zien straks op de echo of je er een paar daagjes bij krijgt😊

Geniet ervan!

6. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Thanks meid!

Nee dan zou het eerder een snellere innesteling geweest zijn. Ik had duidelijk die vrijdag ovulatie pijn en dit is een paar cyclussen geleden Door de gyn gezien dat het eitje dan op springen staat. Zodra de pijn optreedt zegmaar :) 5 oktober eerste echo dus ben benieuwd!

7. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Jemig wat ongelofelijk spannend ook hè?

8. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ja echt wel!
    Ik hoop dat het er maar 1 is ivm medische redenen. 2 vroeggeboortes met 25 en 26 weken gelukkig nu wel gezonde kinderen. Maar daarom maak ik me zo gek haha want een tweeling betekend weer grotere kans op vroeggeboorte ondanks voorzorg maatregelen zoals cerclage pff haha. Maar niemand die dit ook had?

9. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Dat zou ook kunnen natuurlijk. . Maar je bent iig zwanger en nu inderdaad spannend of het er 1 of 2 zijn 😊

In het maart kletsgroepje is er zelfs een vrouw die spontaan in verwachting is van een drieling 😀

10. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ow jeetje hahaha dat zou helemaal verassing zijn als je dat zou hebben. Dat hoor je niet vaak!

11. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Dat maakt het inderdaad dubbeldubbel spannend!
    Ik zelf zit nu in spanning omdat ik positief test na fertiliteitsbehandelingen, en onlangs een vroege MK.
    Je durft dan nieteens meer echt wat te voelen bij een positieve test! En dan duren de dagen lang! Ik heb ook al een hele week lage rugpijn. Dan vraag je je af: is dat normaal of zou heet bbz zijn?
    Gelukkig is er deze plek om toch erover te praten.!

12. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Inderdaad een suprise hahah, is ook wel erg zeldzaam gebeurt vaker bij vruchtbaarheid behandelingen.

Maar hier toch wel blij dat het er 1 is 😊

13. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    @coccie ik ben ook echt gesteld op dit forum, net wat je zegt je onzekerheden etc. Met andere in hetzelfde schuitje bespreken.

Hier ook 8 vlindertjes en heb echt super veel aan al deze lieve meiden

14. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ik heb dat ook! Zit al ruim 4 jaar op dit forum en het heeft me al veel geholpen Door lekker te kletsen met dames zoals jullie. Hier begrijpen ze je tenminste. Niet zoals je omgeving waar je soms de meest domste opmerkingen kan krijgen.

15. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    @coccie spannend zeg! Ik heb ook 4 miskramen gehad laatste in maart en 2 vroeggeboortes dat maakt je zwangerschap zonder stress en zorgen heel moeilijk!

16. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ja punt is dat mijn 1e zwangerschap, voor mijn gevoel geweldig verliep! Weliswaar na 3.5 jaar dokteren, en met alle kwaaltjes die mogelijk zijn, maar dat heb ik niet als zwaar ervaren! Ik voelde me superwoman al was de gyn vooral bezorgd omdat ik afviel ipv bijkwam. Verder werd ik op het laatst ook nog verdacht van HELLP wat gelukkig ook niet zo was. Mij kregen ze niet gek, ik voelde dat het prima was.

Nu voor mijn 2e kindje bezig, kreeg ik een vroege MK. En dat terwijl ik me zó enorm zwanger voelde! Dat maakt me dan dus enorm onzeker. Stom hè?

Maar nu was ik de dag voor die eerste test die ik hier plaatste, vrij zeker ervan dat ik me zwanger voelde... en de test bevestigd het. Bizar hoe je van jezelf versteld kan staan! Komt nog eens bij dat de VCM slechts 0.75 was na opwerking. Dus onder de miljoen zwemmers. Wel zijn het altijd enthousiastelingen zegt de medewerker van het Lab.

17. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Dus Wiska, ik neem aan dat jij echt niet veel meer mag doen als je eenmaal zwanger bent? Wat kunnen ze daar aan doen buiten die cerclage? Ik gebruik utrogestan na iui. En bij mijn 1e moest ik dat tot 9 weken gebruiken. Nu zeggen ze dat je na de positieve test ermee mag stoppen. Ik heb nog een voorraadje dat ik wel opmaak.

18. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Spannend zeg meid. En gek he Hoe je lichaam in elkaar zit. Ik dacht vorige maand het is raak het is raak en was dus niks. Nu was het deze maand ik dacht het is niet raak. En mijn man riep vorige week nog van ga nou eens een test doen je bent vervelend. En ik dacht aaah zou wel loslopen. Tot ik die test deed viel me mond open!

Ik hoop voor jou weer zo'n fijne zwangerschap!

19. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Haha naja ik weet het niet bij mijn 2de zwangerschap kreeg ik proluton spuiten omdat ze niet wisten wat het pcs was. Ze kwamen daar met 23 weken achter dat mn baarmoedermond zwak was. Ik heb een hoop onderzoeken gehad en nu denken ze dat ik met proluton injecties of tabletten en een cerclage de 38 weken kan halen. Baarmoedermond is gelukkig niet zo zwak.
    Naja ik wil wel blijven werken ik werk maar 2 uur en 3 kwartier op een dag smorgens uurtje en savonds uur en 3 kwartier.
    En dat wil ik wel blijven doen. Mn collega's weten het al en hebben gezegd jij mag geen zwaar werk meer doen.
    Gewoon je poetsdoek vast houden en happy zijn haha
    Ik ga wel streng onder controle dus echt iedere week. Nu hopen dat t goed gaat een voldragen zwangerschap is hier echt welkom! Is echt mn grootste droom!

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb altijd knaltesten gehad voor mijn nod.
    Ook deze keer een 2-3 gekregen 1 dag voor nod.
    Ik draag er toch maar 1tje elke keer.

Tweeling. ....tja er zijn ook veel vrouwen die lichte strepen hebben op hun nod en toch een tweeling dragen.

Mi kan je aan een test zeker nooit aflezen hoeveel het er mogelijk kunnen zijn.

Deel Deze Pagina