Hebben alle action testjes indroogstreepjes?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stefanie912, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Waarom zou ik een risico lopen? Hij was bij mij omo wit en de dag er na werd ik ongesteld...

Als er HEEL veel onbetrouwbare bij zitten dan denk ik niet dat ze nog verkocht mogen worden;)

Als je ze gewoon gebruikt zoals voorgeschreven staat (dus niet eerder) dan is hij naar mijn idee heel betrouwbaar. Heb trouwens met geen enkele test een streep gekregen terwijl ik niet zwanger zou zijn..
    Tuurstrepen daar geloof ik niet in dus ik ga uit van een normale goedziende streep.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou ik gebruik ze altijd de action nog nooit een tuurstreep gehad altijd omo wit al hoop ik een keer geen witte meer te hebben...
    maar tuurstreep ik denk dat sommige toch echt blijven turen en turen dat er een streepje op netvlies komt of zo ...als je hem 1..2..3 niks kan zien dan is tie negatief...!! en geen zaklampjes en geen foto in negatief zetten heb helemaal geen nut en dat staat ook niet in de gebruiksaanwijzing hoor!! en zeg dit alleen maar om teleurstellingen te voorkomen!

3. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hmmmm dit is vreemd. normaal heb ik tijdens mijn periode zoveel last van bloedverlies.... en dat volle 8 dagen lang en nu maar 3 dagen veel minder. ik heb mijn eisprong heel duidelijk gevoelt... maar dit kan toch niet pas een innesteling geweest zijn???? wat denken jullie zou ik toch nog een testje wagen van 2v5 van de kruidvat?????

groetjes stefanie912

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zou zeggen doe er nog 1.
    Innesteling kan behoorlijk heftig zijn heb ik begrepen (hier geen ervaring mee)
    Is hij negatief dan kun je het ook afsluiten voor deze ronde.
    Ik zou persoonlijk anders heel de maand denken zou het niet toch? ?
    Sucses meid!

5. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik vind de action test fijner als die van de kruitvat 2v5. Ik had positief getest met de action test en de kruitvat test was negatief. Na mijn mening is die van de action gevoeliger.. Ik heb een action test gedaan met water omdat ik op internet las dat mensen zelfs met water posi testte.. 2 getest met water en allebei negatief.. Ook geen indroog streep! Heb hem nog en hij is helemaal blanco

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij mij was het juist andersom;)
    Kruidvat gaf al duidelijk een streepje terwijl de actiontest negatief was.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb nog nooit een voorgedrukt streepje gehad op de Action testen.. Altijd omo-wit!

8. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik ben meer tevreden over de action test dan over die van kruidvat, bij kv2voor5 wel indroogstreepje gehad en op tijd ongesteld geweest bij action alleen toen ik overtijd was...

Deel Deze Pagina