wie weet dit??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mammiesam, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Het volgende is er aan de hand bij een vriendin van mij...

Ze heeft al geruime tijd de mirena spiraal ze voelt sinds een paar dagen geen draadjes meer voorheen dus wel vorig week 1 dag lichtroze afscheiding/ bloeding gehad...sinds deze week ongi krampen, toegenomen eetlust, zelf drubbels melk uit tepels..

Nu moet ze morgen bloed gaan prikken om te zien wat er nu speelt...
    Is er een kans dat ze zwanger kan zijn? Is een test betrouwbaar met een mirena spiraal of kan dit een zw test beïnvloeden?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Gewoon testen en even naar de huisarts of gynaecoloog om te laten kijken of hij nog goed zit..

3. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Bij een vriendin was het spiraal ineens weg dus ? Maar daar kan alleen de ha of gyn antwoord op geven

4. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Ja dat begrijp ik, maar beïnvloed de spiraal een test? Stel zwanger test zegt niet zwanger??

5. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Ja dat heb ik ook wel is gehoord, denk wel dat je raar staat te kijken als ha zegt spiraal zit er niet meer in

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    nee volgens mij niet, geen een anticonceptiemiddel heeft invloed op een zwangerschapstest.

7. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Dat de draadjes niet meer te voelen zijn zegt op zich niet zoveel, was bij mij destijds ook zo, draadjes zaten ergens tussen plooien verstopt volgens de gyn toen ze hem ging verwijderen.
    Voor je vriendin gaat alleen een bloedtest duidelijkheid geven denk ik.

8. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Ja ze moet morgen bloed prikken, spannend! Zeker omdat ze echt geen 3e kindje wilt

Deel Deze Pagina