Hallo, wie van jullie digiscrapt weleens? doen jullie dat dan met freebies? en waar halen jullie deze? (welke site?) ik vind het erg leuk en verslavend om te doen. liefs Soofje
Nummer 1 Nummer 2 Nummer 3 Nummer 4 Nummer 5 Freebies, downloaden, op bureaublad krijg je dan een bestandje, die kan je uitpakken, en vanaf daar zet ik ze in mijn eigen scrap mapje. Succes ermee, en veel plezier!!
ik digiscrap elke dag Veel haal ik van digiscrapdepot en van digiscrapmania en ik zit ook op een scrapforum met lesjes enz.
Nog nooit gedaan, maar lijkt op zich wel leuk op te doen. Hebben jullie ook eigen voorbeeldjes van hoe het eruit komt te zien?
Ik lees ook even mee, ik vind het altijd zo mooi en het lijkt me ook leuk om te doen. Alleen ik snap niets van Photoshop in tegenstelling tot mijn man Waar haal je de inspiratie ook vandaan? Heel mooi gedaan Tulip
ik gebruik paintshop pro (vergelijkbaar met photoshop)het heeft mij 1,5 jaar gekost om ook zover te komen, maar ik doe het niet dagelijks. de kitjes worden bijna altijd als zipbestand gedeeld dus je hebt wel Winzip nodig om ze uit te pakken, voor je ze kunt gebruiken. inspiratie haal ik vaak uit het thema van de kitjes of uit een bepaalde foto. ik google ook gewoon op "freebie scrapkit" dan kom je al heel veel tegen dit is mijn laatste werkje voor een creawedstrijd op een babbelforum
hele mooie scraps dames. ik doe het wel eens maar heb nog niet genoeg voor een boek ik gebruik altijd gratis kits voor de banners die ik hier neerzet maar verder weinig. ik haal hier wel eens freebies en ook setjes af: Shabby Pickle Designs