hebben de kv 2 voor 5 indrooglijnen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door spekkie26, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spekkie26

spekkie26 Lid

10 mrt 2009
    21
    0
    0
    hallo,

ik heb vanmiddag een test gedaan van kv 2 voor 5. nu na me late dienst zie ik een streepje nu weet ik dat het dan niet meer geldig is. maar ik heb altijd nega getest zonder 2de streepje na een dag erop te kijken. weet iemand of je later toch een streep kan krijgen en wie was daarna toch zwanger?

hoop op ervaringen hoop er niet te veel op maar ik vind het gek

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi , ik had vorige cyclus ook getest met die kruidvat test 2 voor 5 euro .. en zag ook niks .. 1 uur later stond er ook ineens een streep ! echt moest m niet eens zoeken !! maar was dus echt vals ... maar t zag er niet uit als n indroog streep ..

zou alsk jou was nog een keer testen morgen bijv..

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heb nog nooit indrooglijntjes gehad :). Vond hier van de week een test van 8 weken geleden (ja ik weet het erg :p, normaal verdwijnt ie in de prullenbak).

Maar goed, die was toch echt spierwit!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb het 1 keer gehad een indrooglijntje, die was grijs/wit, dus geen kleur.
    Maar sindsdien gooi ik ze weg, als ze na een paar minuten negatief zijn!

5. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik heb best wel "valse" strepen gehad met deze testen. Waarom weet ik niet. Heb het ook wel met andere testen gehad. Het waren testen op dubieuze momenten (dat je in principe heel duidelijk had moeten testen of vet negatief omdat ik al ver na mijn menstruatie zat). Toen ik daadwerkelijk zwanger testte met KV 2 voor 5 heb ik 's ochtends getest maar ben ik meteen weer gaan slapen. Twee uur later pas zag ik de 2e streep. Vaag, maar overduidelijk een 2e streep. Geen getuur, niet in het licht houden, geen gekke verkleuringen etc etc. Dit was een week voor mijn verwachte menstruatie maar in combinatie met hoe ik mij voelde wist ik eigenlijk wel meteen dat dit geen indroogstreep was. Na 3 dagen nogmaals getest, een stuk duidelijker, op de NOD heel duidelijk dik positief.

6. spekkie26

spekkie26 Lid

10 mrt 2009
    21
    0
    0
    hoi,

bedankt voor jullie reacties. wat ik dus gek vind is dat ik 19 december ongesteld geworden ben. gewoon met stolsels en krampen. maar was wel minder bloedverlies. ik wacht gewoon af tot 15 januari dan zit ik op dag 28. dan zien we wel weer. maar je hoort zoveel goede verhalen over de kv testen. en dan maak je dit mee.
    ik heb verder niet echt kwalen dus denk ook gewoon dat het een vals positief is geweest.

liefs spekkie

7. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb dit nog nooit gehad met de kruidvat tesen, heb de testen van mijn dochter zelfs nog en die zien er nog hetzelfde uit!!
    Maar was het lijntje roze?

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb nog nooit een indrooglijntje gezien bij de kruidvat testen.

9. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Mijn zus had vandaag na een half uur een roze tweede lijntje...
    Wat denken jullie????

10. Alita

Alita Niet meer actief

mm ja ik zou morgen weer een testje doen dan weet je het zeker!!!

Maar ik zeg zwanger!!!

11. Happymommy84

Net heeft ze weer een test gedaan maar daar is niets op te zien. Kan dat ook liggen aan dat het middagurine was? Die van vanochtend was met de 2e urine vd dag.

Hoop het zo voor ze!

12. Alita

Alita Niet meer actief

JA DAT KAN!! morgenvroeg opnieuw testen....succes!!

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Met ochtendurine testen hoor meid!;) ik hoop voor je op een positieve uitslag!

14. Hokiepokie

21 dec 2009
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga heel hard voor je duimen! Zou een geweldige start van 2010 zijn!

15. Happymommy84

ff voor de duidelijkheid, het gaat hier om mijn zus. Ik ben pas 8 weken geleden bevallen dus ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op een pos test.

Ze heeft vanmorgen weer een test gedaan. Na 5 min niets, na een uur weer een streepje. Wordt je toch gek van. Ik vind 2 dgn achter elkaar een indrooglijntje hebben ook wel heel toevallig. Ik hoop zo dat het toch raak is...

16. Alita

Alita Niet meer actief

mm raar want kruidvat heet dit niet normaal!!!
    Wanneer is haar nod dan?

17. Happymommy84

Ze zit nu op dag 29 maar volgens de echo die ze in het ziekenhuis heeft gehad heeft ze 13 dagen geleden haar eisprong gehad. Dus als je 14 dagen na de eisprong rekent dan zou morgen pas haar nod zijn...

Even ter info, ze gebruikt nu 150 mg Clomid. Haar cyclus was daardoor steeds 28 dgn maar vorige maand ineens 34 dgn.

18. Alita

Alita Niet meer actief

nou dan zou ik nu een paar dagen afwachten en dan nog eens testen....

19. Happymommy84

Gaat ze ook doen. Zodra ik meer weet laat ik het weten.
    Maar uh, jouw banner zegt 7 dgn overtijd??

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja erg he?
    Maar ja ik weet niet of ik mischien een late eisprong heb gehad!!
    Maar het is behoorlijk frustrerend....geen tekenen van ongi, tenminste af en toe denk ik dat ik ongi wordt maar niks!!!

Nou ik ben benieuwd dan meid!!!!

Deel Deze Pagina