Hoi dames vorige maand had ik een vals positieve test van de action. Dus deze maand getest met de Etos 2v5 cassette. Vanmorgen in vlaag van verstandsverbijstering gekocht en om half 12 gedaan. Er kwam binnen letterlijk 1 minuut al een streep die vrij duidelijk bleef staan. Vervolgens vanmiddag de andere gedaan omdat ik het niet geloofde en ook op deze weer een lichte streep ver binnen de 5 min verschenen. Geven deze testen ook valse streepjes? Ik hoop stiekem nu toch zwanger te zijn. Mijn vriend en ik hebben het al vaak nu over een 3de kindje gehad en de behandelingen houden mij mentaal nog best tegen. Daarom zou het zo welkom zijn op de natuurlijke manier.
Dit zijn de foto's. De rechte fotowas de eerste test. En de liggende foto was de 2e test van paar uur later.
Net predictor gedaan natuurlijk met uitgeperste urine ook hier een streepje maar super tuur. Heb foto bewerkte en onbewerkte. wat denken jullie?
Ik lijk wel iets te zien ja! Idd nog vroeg, morgen of overmorgen even nog eentje doen. Dat zou wel een heel mooi cadeautje zijn zeg!!! Wauw
Met zelfde urine als predictor ook nog kruidvatv gedaan en ook hier een streepje. Al vind ik die van predictor en Kruidvat wel echt licht waardoor ik heel erg twijfel of ik nou wel of niet zwanger ben.
Ik denk gewoon zwanger hoor, ik zou wel elke dag rond hetzelfde tijdstip testen en als je zo vroeg bent het beste met ochtendurine dan kun je het beste een oploop zien, en hoop voor je dat die oploop er komt
Ja ik doe morgen ochtend de predictor express die nog in het doosje zit Is ook dom want bij predictor en Kruidvat al meer gedronken maar toch had ik verwacht dat de predictor bij zwangerschap nu ook wel een duidelijke streep zou geven. Als die van Etos zulke streepjes geeft. Waardoor ik weer bang ben dat het dus niks is en ik niet zwanger ben
Kv2v5 was bij mij altijd perfect, dus ik ben ook positief in jouw geval proficiat! Ik zou trouwens niet elke dag testen, om de dag is oplopen beter te zien. Succes
Hoe kun je zoiets weten? Als iemand veel gedronken heeft kan t best verder zijn, toch? Benieuwd naar je skills in deze
Tis ook geen weten, tis altijd een vermoeden En mijn skills... tja heeeel veel testen gezien dit forum de afgelopen dagen
Ik denk gewoon een vroege zwangerschap! Kan me niet voorstellen dat je bij vier testen een indroogstreep hebt benieuwd naar de oploop!