Ik heb op 15 februari een keizersnee gehad en sindsdien voel ik niet meer wanneer ik moet plassen. Na 24 uur ging de catheter eruit maar 2 uur later ging hij er nog eenmalig in omdat ze "schone" urine nodig hadden. De 1e keer deed ze iets fout geloof ik dus moest het opnieuw...deed trouwens wel pijn die 1e keer pff De VK wist me geen antwoord te geven, ze had het niet eerder gehoord. Is er iemand die hier iets van weet en me kan helpen, ik vind het niet zo fijn namelijk dat ik niks voel
Ik had dat ook na mijn keizersnede, ruim 3 weken geen aandrang gevoeld om te gaan plassen. Ik ging toen zelf om de 2 uur naar de wc en keek wel of er iets kwam. Uiteindelijk kreeg ik vanzelf weer aandrang.
Ik had 't ook hoor en volgens mij komt het wel vaker voor na een keizersnede. Toen bij mij de katheter eruit ging werd me verteld dat ik wel binnen een uurtje of 4 weer zou moeten plassen want anders moest ie er weer in en zou mijn vertrek uit 't ziekenhuis de dag daarna wel eens in gevaar kunnen komen. Dus ik ben braaf (zonder aandrang) toch zelf gaan plassen en er kwam heel veel en het deed gelukkig geen pijn. Dus idd, ben ik om de twee, drie uur zelf gaan plassen en uiteindelijk is de aandrang wel teruggekomen na een paar weken. Het is eerst zowiezo vreemd om te gaan plassen als je niet zo vaak meer hoeft als tijdens je zwangerschap, dus het is gewoon weer wennen aan je 'normale' ritjes naar het toilet.
Bij mij heeft het de 1e keer ook een paar wkn geduurd voordat ik weer aandrang kreeg. De 2e keer heb ik er hooguit een paar dagen last van gehad
hier ook een paar weken geduurd maar nu ga ik weer regelmattig naar het toilet ( al vond ik het ook wel makkelijk) ik hoefde toen niet zo vaak als nu haha
Hier 2,5 week geleden een keizersnee gehad en heb inderdaad ook nog geen aandrang om te plassen. Ik moet er zelf aan denken dat ik tijdig naar de wc ga, meestal moet ik dan toch wel behoorlijk plassen.
Volgens mij komt het vanzelf wel weer goed, volgens mijn vriendin dan die ditook had. Wel vervelend hoor.