hebben er nog meer een ' te rustig kind'

Discussion in 'Zwangerschap' started by iris maas, Oct 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iris maas

iris maas Lid

Jan 3, 2007
    49
    0
    0
    bejaarderverzorgende
    kudelstaart
    ik vind mijn kind zo rustig vind dat toch niet zo prettig.
    moet soms flink me best doen om even wat 'leven' te voelen.
    komt dit om dat het kindje nog zo veel ruimte heeft of kan het wat anders zijn.

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Heb je het al besproken met je VK?

3. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Maak je geen zorgen! Het is bekend dat de baby zich soms lange tijd niet laat voelen, zonder dat het dus iets betekent. Had ik bij mijn 1e ook, soms heel druk en dan wekenlang niets voelen. Erg raar, maar gelukkig heel gewoon.
    En als je je toch zorgen maakt, dan zou ik het bespreken met de VK. Die kan jou vast geruststellen door bijv. de hartslag te laten horen.

4. pollywol

pollywol Actief lid

Aug 14, 2007
    264
    0
    0
    Hier ook hoor! Van de buitenkant voel ik haar eigenlijk nooit, van binnen voel ik wat kriebelen. Maar omdat het altijd al zo geweest is, maakt de vlos zich ook geen zorgen. Dus bij jou waarschijnlijk ook. Maar het maakt wel dat ik hoop dat ze snel komt, want als ik haar zo niet voel, wil ik haar in mijn armen houden...... Nog 5 weken te gaan :)

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hier idem dito, moet donderdag naar de vk, zal ik het met haar bespreken want nu met 29 wkn moet je het eigenlijk wel elke dag voelen, en ik voel haar ook zo ineens een paar dagen niet...

zit me ook totaal niet lekker hoor, weet dat het goed zit, hoor het hartje elke keer maar toch...,

denk dat ik toch nog een echo wil laten maken..gewoon voor mijn eigen gevoel... :D

Share This Page