Ik ben heel de stad van Eindhoven ongeveer af geweest om een angelsound te vinden. maar geen enkele winkel heeft hem (zelfs de prenatal niet) Ik vroeg me dan ook af waar je die kan halen en hoe duur die is? Alvast bedankt. XXX Gusam
Ben je ook bij de kijkshop geweest....geloof dat ik hem ooit daar heb gezien. Anders kun je ook via marktplaats kijken....ik heb hem daar toen zelf ook vandaan (vaak ook nog voor leuk prijsje).
Ik heb m inderdaad bij de kijkshop gekocht! De meest simpele, dus geen toeters en bellen eraan hoor..nu hadden ze er ook maar 1 ..maar goed..deze kostte iets van 40 euro dacht ik..zoiets.. Liefs Jessy
hoi hoi sorry dat ik zo bot reageer misschien, maar begrijp me niet verkeerd please maar zou je niet eerst positief testen en dan nog 12 weken wachten, voor die tijd hoor je echt niks met de angelsound
En nu niet bot naar jou bedoeld hoor..maar misschien is ie voor iemand anders bedoeld als cadeau? Liefs Jessy
ik snap de reactie maar ik wilde alvast kijken waar ze die dingen verkochten, en hoe duur ze waren. ik koop hem ook pas als ik zwanger ben. XXX Gusam
Hoi Gusam, Ik heb hem gekocht via marktplaat.nl Ik had een bod gedaan van 12 euro, maar ze wilde er 20 euro voor hebben. Ik heb toen gezegt dat als we er tussenin gaan zitten op 16 euro. hier gingen ze mee accoord en heb hem voor 16 euro overgenomen. Ik was toen 12 weken zwanger en het is echt geweldig om zelf het hartje te kunnen horen. ik moest een dag later naar de vk, die heb ik niks gezegt dat ik al geluisterd had hahahahaha. Groetjes en succes met het zoeken.