Leuk, Louise is dus op 18 juni geboren! Ik was eigenlijk de 17e uitgerekend (op vaderdag), maar ik heb uiteindelijk een dag later een keizersnede gehad. Ja meid, een keer niezen en je kindje is al jarig
Ik heb er twee, ook gebruikt. Mijn zoontje kon in het begin zijn temperatuur ook nog niet regelen, dus echt een aantal weken nodig gehad. Na een paar dagen hadden we aan 1 ook wel genoeg trouwens.
Wij hadden er 4 . Wij hebben er ook echt 2 bij ieder nodig gehad. Ze zijn eind september geboren, en hadden de kruikjes echt nodig ivm op temperatuur blijven. Maar ze waren ook iets wat vroeg, 35 weken en 6 dagen . Dat er geen 2 kruiken in een bedje mogen, hebben ze ons niet verteld hoor. Hier werd er 1 achter het ruggetje gelegd en 1 bij de voetjes beneden in het bedje. Ook heb ik ze nog een tijd gebruikt om het bedje en de kinderwagen voor te verwarmen voordat we de kleintjes er in legden.
Voor beiden had en heb ik 2 kruiken klaar staan. Maar bij de 1e heb ik nooit geen kruiken gebruikt. Omdat het al warm was en ze zich zelf al goed op temp kon houden.
ik heb er ook 2 en ook alle 2 wel gebruikt,nu ben ik uitgerekend in mei maar eens zien hoeveel we ze nu gaan gebruiken......
Ik heb er 2 geleend van mijn zus. Heb er in de kraamtijd geen enkele gebruikt. Ben de 1e week in het ziekenhuis geweest. Ze is geboren in juni. We hebben er wel 1 gebruikt in de kinderwagen in de winter.
wij hadden er 2, midden in de winter, en toch maar 1 gebruikt. 1 was dus eigenlijk ook wel genoeg geweest...
1 in bed als hij er zelf niet in lag, en een in de wandelwagen als het koud was, maar meestal ook alleen van te voren zodat zijn plekkie vast lekker warm was
Ik had er 2 gekocht. Gebruikte in het begin eentje in de kinderwagen en eentje in het ledikant. Maar nu gebruik ik ze geen van beiden meer, tenzij er echt een gure wind staat en ik toch naar buiten moet met Dean.
Ach, ik heb nog eentje van Myrna geweest die nog goed doet, mijne wordt in augustus uitgerekend, dus heb ik straks eigenlijk niet 2 nodig
Wij hadden 2 kruiken, maar de kraamverzorgster heeft er meteen maar weer 1 weggehaald, Eva was wat aan de warme kant . We hebben eigenlijk helemaal geen kruik nodig gehad, maar het was wel lekker voor Eva om in een voorverwarmd bedje te liggen, wij hebben dat tot zo'n 8 weken gedaan denk ik. Wat iemand schrijft, dat een 2e zo is bijgehaald, waar haal jij 's avonds een kruik vandaan? Erg vervelend als je baby zich niet op temperatuur kan houden en jij geen extra kruik hebt...
Ik had een bellywarmer en een kruik. Beide niet gebruikt ondanks dat mijn zoontje in nov geboren is. Hij kon zich vanaf het begin zelf heel goed warm houden. Alleen om het bedje voor te verwarmen.