wie heeft er een foto (of link naar een foto) van hoe de adapters eruit zien voor een mutsy traveller (nieuwe kliksysteem)? ik kan er geen foto van vinden maar heb hier adapters liggen (en nog geen traveller gekocht ) en wil graag weten of die passen
hahahaha sorry ik heb de gebruiksaanwijziging wel doorgebladerd maar blijkbaar er overheen gekeken hihi hoezo zwangerschapsdementie maar het staat erin dus?
oh was ik nog niet zo'n hele erge muts dus maar ik bedenk me net, als jij het weet, kan het veel simpeler dan kun jij me wel vertellen of deze adapters op de traveller passen: http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderw ... wagen.html deze adapters hebben we namelijk al, en zelf heb ik nog nooit andere mutsy adapters gezien in een winkel dan deze. dus ik heb stiekem enige hoop dat deze ook op de traveller passen :
ze zien er anders uit dan die wij hebben wij hebben ze van mutsy en dan de speciale voor de traveller.... anders zou je de verkoper eens kunnen mailen om te vragen voor welke mutsywagen ze ze hadden gekocht Had de bon er nog ff bijgepakt...wij hebben toen alles in 1x gekocht en de adapters staan niet op de bon dus die zaten bij de traveller.... anders zou ik zelf ff naar Mutsy bellen of een bericht via de site sturen, onder het kopje "service" kan dit zonder artiekelnummer
Deze zijn het niet! Dit zijn de Maxi Cosi adapters. De Traveller adapters voor het nieuwe kliksysteem hebben dezelfde basis om ze in de gleufjes te klikken, maar dan staat er een soort U-vorm op, waar de ronding (aan de onderkant) van de beugel in valt. Ik kan even geen foto laten zien, ze liggen alweer in de doos op zolder............
heb inmiddels contact gehad met een paar winkels, maar de traveller schijnt niet meer geleverd te worden, omdat er wat klachten over zijn. tot 5kg plat liggen is ideaal, maar het schijnt dat de stand na die 5kg erg rechtop is? ik heb begrepen dat alleen de safe2go nog geleverd word. 2e hands worden de travellers weinig aangeboden en vaak ook erg oude (zelfs nog met het oude kliksysteem). dus vrees dat we maar weer wat anders moeten verzinnen
Dat vind ik vreemd want Mutsy heeft ze wel nog gewoon op hun site staan... of willen de winkels alleen nog maar maxi cosi verkopen maar ik moet eerlijk toegeven dat wij de lig stand weinig gebruikt hebben...zo wie zo niet in de auto paste niet wordt toch een stuk langer en als we gingen winkelen hadden we lekker de warme bak mee....en ja 5 kilo was ons Teuntje zo dus toen moest hij toch alweer naar stand 1 of 2... Om eerlijk te zeggen mocht ik weer de keuze hebben en dus weten wat ik nu weet ik hem niet zou nemen maar gewoon de safe to go nemen of de maxi cosi suc6 met je keuze en bel anders eens naar mutsy.....
geen enkele webwinkel heeft em ook nog online staan, ze zeggen dat ie uit t assortiment gaat. grootste reden voor de traveller was voor ons het gordelprobleem, nu maar weer rondkijken voor een andere stoeltje waar je minder gordel bij nodig bent of anders helaas.. toch een easybase (ik vind die krengen zo belachelijk duur..! plus dat de maxicosi voor ons zoontje al snel te smal was)
zat net nog op de site van mutsy www.mutsy.nl en daar staat hij gewoon nog en leverbaar in alle kleuren zou gewoon eens aan hun vragen dan waar ze te koop zijn bij jou in de buurt en dan naar die winkel gaan.
http://link.marktplaats.nl/157124991 Op de derde foto van deze advertentie staan de juiste adapters. De traveller is van het oude model, maar de adapters zijn hetzelfde. Op deze advertentie bieden ze het nieuwe model aan (is te zien aan de zilverkleurige beugel): http://link.marktplaats.nl/152507969 Ik kan hem nog steeds aan iedereen aanraden. De mijne doe ik nog niet weg