Simon slaapt sinds een tijd lekker door. Rond 22 uur zn laatste fles, en dan tussen 6-7 uur 's ochtends werd meneer wakker. Afgelopen woensdag werd-ie om 5 uur al wakker, maar kunnen rekken tot 5.45. Nix aan de hand dus! Donderdag werd-ie pas om half 9 wakker! Vonden we dat al laat... Gisteren om 9 uur en vanochtend pas om 9.45! Doordat hij 's ochtends zo laat wakker wordt, verschuift zn laatste fles natuurlijk ook. Gisteren kreeg-ie om 22.30 zn laatste, dus niet eens heel veel later. Overdag redt-ie het overigens amper, 4 uur tussen de flessen. Meestal 1x op een dag, verder wil meneer na 3-3,5 uur alweer eten. Hij krijgt 180+4 normaal +2 extra (Friso) en weegt 5550 gram. Schema gisteren: 9.00 - 12.30 - 16.30 - 19.30 - 22.30 Als ik minder in de fles doe komt-ie overdag al na 2 uur, dus dat lijkt me ook niet handig... Iemand tips?
hoi hoi je kan wel om tips vragen maar zoals ik het zie gaat het perfect en moet je heeel blij zijn met de tijden die je nu heb als je baby gelukkig is lekker slaapt en speelt dan doet hij het goed zou ik zeggen dus ik zou zeggen wees trots op jezelf en je mannetje en geniet lekker van je nachtrust groetjes nathalie
Ben ook wel erg blij hoor! Maar vroeg me af of hij 's nachts niet te lang slaapt... Ik hoor namelijk wel eens dat baby's maar een aantal uren zonder voeding mogen... Maar, we genieten van de nachtrust hoor! :-D