1 auto, we gebruiken allebei andere middelen om op ons werk te raken. De auto is er om op andere plaatsen te raken waar openbaar vervoer soms wel 4x zo lang over doet.
Wij hebben 1 auto, een Seat Leon en een bus, VW Transporter.. (Daarnaast nog 4 VW Caddy en 3 VW Transporter ) Voor de hobby hebben we een tractor en een unimog, haha.
Wij hebben altijd 2 auto's gehad maar sinds ik niet meer werk hebben we alleen nog 1 leaseauto die we ook privé rijden. Wel een Vespa gekocht zodat ik straks als de oudste op school zit weer iets meer vrijheid heb met de jongste.
2 auto's ivm woon werkverkeer, een Renault Clio en een Ford Fiesta. Beide zijn een jaar of 8 oud. Met een kleintje op komst redden we het prima zo maar we gaan wel sparen voor een wat grotere auto.
we hebben 1 auto een Opel Astra sports Toerder automaat , hadden hiervoor een Seat Leon automaat . mijn man gaat op de fiets (15 kilometer) naar t werk en de auto staat voor de deur. ik gebruik hem of als we samen ergens naartoe gaan.
1 auto hier (privé auto) man reist met trein naar zijn werk dus hij staat zo'n 5 tot 6 dagen in de week stil want ik werk niet en alles zit in de buurt.
Wij gebruiken de mondeo voor alles privé. Man heeft een transit voor zijn werk. En een scooter Daar haal ik vaak 's avonds boodschappen mee, of ga ik even naar een vriendin ( als ik geen zin heb om te fietsen ).
Wij hebben 1 auto. We hadden er eerst twee, maar ik werk vanuit huis en mijn auto stond toen regelmatig een maand stil.
Hier ook 2 auto's. De gezinsauto is een lease auto van mijn vriend. Zelf heb ik een kleine auto die ik echt nodig heb voor mijn werk. Zit in de dectachering dus helaas soms ook opdrachten verder weg. Naar kantoor zou eventueel wel met ov kunnen. Maar ik zou mijn auto wel missen op mijn vrije dagen. Vl gaat nog wel eens weekend weg met zijn fietsclub en moet er dan niet aan denken om dan een weekend zonder auto te zitten.
1 eigen auto hier en een auto van ouders die ik altijd pak voor mijn werk, dus eigenlijk meer van mij is dan van hen, haha! Ml en ik werken allebei minstens half uur met de auto van huis en slechte verbinding OV anders had ik wel op de fiets of met OV gegaan. blijf om me heen kijken naar iets dichterbij
wij hebben er 1 sinds man dichter bij huis werkt gaat hij op de fiets en heb ik de auto thuis voorheen had ik een ford ka als boodschappenwagentje
Wij hebben er ook 2, en allebei ook nodig voor naar t werk te komen. We wonen in een klein dorp, en ik moet 13 km naar m'n werk, en man ook 13, en stapt dan op de bus om vervolgens 45 km verderop te kunnen werken. Zonder auto kunnen we niet naar t werk.