hebben julie 2 auto's?

Discussie in 'De lounge' gestart door cowgirl80, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hebben jullie 2 auto's?

1. Nee we hebben er 1

2. Ja 2: worden allebei gebruikt voor woon-werk

3. Ja 2: 1 voor woon-werk, 1 boodschappenwagentje

4. We hebben helemaal geen auto

5. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hier ook 2 auto's..
    1 busje van mijn man zijn werk, mijn auto en dan heeft mijn man nog een motor, omdat met de auto van de zaak maar 500km privé per jaar gereden mag worden...

2. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Wij hadden altijd 2 autos (eigen auto en leasebak) maar nu sinds 2 maanden geen leaseauto meer. Man heeft een nieuwe baan en.gaat met de bus naar zijn werk.

Tot nu toe gaat dat eigenlijk prima, ik heb gewoon een auto tot mn beschikking en de bus is er zo. Natuurlijk missen we het 'gratis' rijden en het comfort van een grotere auto maar we besparen nu ook geld (bijtelling)

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    HIer allebei een auto.. Nu is het handig omdat ik weer werk maar hebben hem ook meer aangeschaft dat ik er wat meer op uit kon met de kleine man.. Ideaal!

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    1.
    ik heb geen rijbewijs dus kan ook niks met een 2e auto

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

We hebben 1 gebruiksauto en 1 "mooi weer" auto, een hobby auto dus, mn vriend zijn speelgoed :p

6. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben 1 auto. Mijn man gaat met het ov naar zijn werk, dus ik heb altijd de beschikking over de auto.

7. Trees

Trees Niet meer actief

We hebben twee auto's. Ook broodnodig i.v.m. werk en bij gebrek aan openbaar vervoer, winkels en andere voorzieningen op fietsafstand van ons huis. Daarnaast is het ook gewoon erg makkelijk.

8. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Wij hebben een nieuwe Ford Focus station voor dagelijks gebruik en een Suzuki Alto uit 2002 als boodschappenwagentje.

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb de gezinsauto, Renault Scenic, tot m'n beschikking en m'n man gaat met z'n Fiat Panda te werk...twee auto's dus ja.

10. sjak

sjak Niet meer actief

Wij hebben twee auto's. De mijne is totaal overbodige luxe... Ik rij bijna nooit, ja in de winter wel naar mijn werk drie keer per week, maar verder doe ik ookhet meeste met de benenwagen of fietsend.
    Maar toch zou ik hem niet willen missen, hij staat wel altijd lief op me te wachten als ik hem een keer nodig heb :)

11. singa

singa Niet meer actief

Ze gaan er helaas niet op de fiets naartoe nee.
    Zal het hem toch een keer voorstellen.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.795
    19.000
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben er één. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus gaan we op de fiets naar ons werk. Dat betekent man en ik op onze vrije dagen in principe de auto ter beschikking hebben. Toen zoon nog een stuk kleiner was, heb ik hem veel gebruikt. Straks met de baby natuurlijk ook weer. Maar sinds onze zoon in de fietsstoel kan heb ik hem niet heel veel meer gebruikt, omdat ik dan toch meestal liever de fiets pak. Uitgezonderd inderdaad hele koude dagen.
    Als er sneeuw ligt fiets ik niet, maar ben ik ook niet zo kapot van autorijden. Dan pak ik de bus wel eens. Is dat geen optie voor die korte tijd dat je baby nog niet op de fiets kan? Ik zou het zonde vinden om daaroor een auto te kopen. Eventueel een bakfiets, maar die zijn ook loeiduur.

13. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee we hebben maar 1 auto. Ikzelf ga voor een scooter ernaast. is gewoon makkelijk voor een middagdienst of een avonddienst. of voor even snel naar de winkel.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij hebben er twee. Beide voor het werk. Man is 5dagen van huis, rijd op zondagavond twee uur naar zijn werk en op vrijdag weer terug. Ik werk 3 a 4 dagen per week, waaronder dus ook de weekenden. Als ik aan het werk ben, heeft mijn man alsnog een auto voor de deur staan als hij met de kinderen weg wil.

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hebben eigenlijk 2 auto's
    1 gewoon voor dagelijks gebruik, we gebruiken hem allebei niet voor werk.

En we hebben nog een Renault 5 gt turbo die uit elkaar ligt. De planning is dat hij opgeknapt wordt en waarschijnlijk houden wij hem dan :D

16. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Wij hebben helemaal geen auto, allebei hoeven we voor werk niet onze woonplaats uit en we kunnen de auto van mijn schoonouders eigenlijk elke dag wel lenen omdat die zelf nooit weg gaan. Ideaal, want we hebben echt geen auto nodig en kunnen zo veel geld besparen, maar wel gewoon leuke dingen doen als we een keer weg willen (ook op vakantie bijvoorbeeld)!

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij hebben 1 eigen auto. De auto van mijn man's werk mag niet privé gereden worden.

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij hebben 3 auto's..
    1 Volkswagen Bora,1 Seat Arosa automaat (ik moet verplicht automaat rijden) en 1 Kever!

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wij hebben een auto.
    Man werkt van 18:00 tot vaak 05:00 dus heb ik overdag de auto.

20. tuc

tuc Niet meer actief

wij hebben 2 auto's beide van onszelf, 1 is voor mijn man om naar het werk te gaan en de andere is voor mij. Ik werk niet (meer) maar om langs vriendinnen te gaan/consultatiebureau (want dat is een megaeind) maar als ik eens per maand moet tanken is het veel;) Mijn man tankt 2 keer per week.

Deel Deze Pagina