hebben julie 2 auto's?

Discussion in 'De lounge' started by cowgirl80, Aug 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hebben jullie 2 auto's?

1. Nee we hebben er 1

2. Ja 2: worden allebei gebruikt voor woon-werk

3. Ja 2: 1 voor woon-werk, 1 boodschappenwagentje

4. We hebben helemaal geen auto

5. Anders...

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

ik vind het zonde zijn bij stilstaan wel meevallen, nu moet ik zeggen dat ik die auto wel heb gekocht voor naar het werk gaan destijds, maar heb hem nu dus nog. De auto kost mij aan verzekering en belasting nog geen 3 tientjes per maand en tanken dus helemaal weinig. Dat heb ik er wel voor over om altijd als je wil een auto tot je beschikking te hebben. Zeker in deze maanden rij ik met de kids naar het strand wanneer ik wil. En in de wintermaanden naar ballorig enz

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 auto's.
    Werken allebei overdag, maar hebben andere werktijden en het is te ver rijden om te fietsen en openbaar vervoer duurt het voor mij 2x zolang en voor mijn man geen optie.
    Allebei zijn de auto's eigendom, dus geen lease. wel een stationwagen , daar rijd ik in en een kleinere auto voor mijn man. Ik rijd het langere stuk en dus de grotere :D

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij hebben 1 auto. Ik woon op loopafstand van het centrum en kan ook veel op de fiets doen. Wel carpooled mijn man 1 dag p/w met een collega zodat ik die dag de auto heb en ook eens wat verder weg kan met de kids. Vooral met slecht weer is dat erg fijn. Voorheen deed hij dat niet en van de winter heb ik me op dagen echt behoorlijk aan huis gekluisterd gevoeld toen het bijv. zo sneeuwde.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Wij ook nog 2 kevers! :) Maar die mogen niet voor woon/werkverkeer. Enkel voor vrije tijd.

5. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

Jun 1, 2010
    342
    5
    18
    Wij hadden 2 auto's, maar het was echt zonde van de centen voor die 10 km per weer waarvoor we hen nodig hadden.
    Nu 1 auto, voor de 3 dagen per week naar mijn werk. Maar volgende week komt mijn nieuwe fiets met trapondersteuning en ga ik minimaal 2 x per week fietsen. dan kan mijn man op zijn "vrije"dag ook eens met de kinderen iets gaan doen.

6. Blinq

Blinq Bekend lid

Jan 12, 2011
    708
    0
    0
    Wij hebben2 auto's maar ik heb anders gestemd omdat het niet voor woon werk verkeer is. Mijn vriend gaat zo veel mogelijk met de fiets naar het werk en ik werk vanuit huis. Toch hebben we er voor gekozen om ieder een auto te hebben. We hebben 2 honden waar ik veel mee bezig ben in de sport en 3 avonden in de week weg ben met de auto voor training. Daarnaast veel weekenden wedstrijd. We hadden eerst 1 auto maar mijn vriend vond het niet fijn dat als hij het weekend thuis was met onze dochter hij niet goed weg kon omdat er geen auto was omdat ik die mee had. Daarnaast vind hij het niet prettig als de auto wat naar hond ruikt, dus wilde hij graag een eigen auto. Ondanks dat we ze niet voor werk gebruiken maken we wel veel gebruik van de auto's.

7. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

Nov 15, 2009
    311
    0
    0
    We hebben er beide een. Vinden het allebei wel leuk om in een mooie auto te rijden. Daarnaast maken we beide veel km voor ons werk...Wel heeft ML meer een robuste gezinsauto (suv) en heb ik een sportieve auto...
    Zou echt niet zonder kunnen gebruik hem heel vaak. Ja het is wel een kostenpost maar dat is het ons waard.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Wij hebben twee auto's.
    Ik heb de station, hij het boodsvhappenkarretje haha. Vond dat echt onzin, bij hem staat de auto de hele dag voor de deur, en ik zou dan kind, hond boodschappen en kinderwagen in een kleine auto moeten proppen... Vonden we allebei geen goed plan.
    Wellicht verandert dit ooit nog door een auto van de zaak, maar voor nu, we betalen ze gewoon privé, vinden we dit prima.

9. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    2 auto's

Voornamelijk ook voor het werk.

Maar ook als iemand is werken de andere de vrijheid heeft om naar familie/vrienden te gaan.
    We wonen beide ongeveer 30km van familie en vrienden.

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Sinds kort 2 autootjes, een grote station die is van mijn vriend en gebruikt hij voor zijn werk en als we met het gezin weg gaan.
    En ik een Aygo, helemaal gelukkig mee! Woon-werk en als ik samen met m'n kleine man weg ga en het niet op de fiets kan.

11. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Wij wonen in de middle of nowhere, dus ik kan echt niet zonder auto. We hebben er dus allebei 1 en ook nog 2 motoren :)

12. Paige

Paige Niet meer actief

Géén auto! Dat scheelt een hoop centen ook! :D
    Met het OV komen we overal waar we willen, bovendien vinden de kids dat ook erg leuk! Leuker dan een auto. Dus die komt er bij ons niet meer in!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Zelfs 3! Twee voor woon-werk verkeer en een oldtimer :)

14. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    misschien is dit wat voor je?

http://www.greenwheels.com/nl/Home/Particulieren/Home

Oh ja, mijn man gaat op de fiets naar zijn werk, dus ik heb bijna altijd de auto ter beschikking...

15. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ja we hebben er twee maaaaaar de auto van mijn man staat op naam van zijn bedrijf. Daar rijdt hij alleen maar in als het met zijn werk te maken heeft dus geen privéritjes (oké soms wel).
    Daarnaast nog een auto (middelmaat) voor privé.

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heel erg, maar wij hebben 4 auto's...

Maar dat is omdat mijn man in de autohandel zit en oude auto's koopt en helemaal opknapt. Zelf heb ik 1 auto voor werk en boodschappen. Mijn man heeft 1 auto voor zijn werk. En dan nog zijn hobby-auto's: 1 Chevrolet Camaro en een Toyota MR2. Dat is meer om lekker te cruisen in de zomer.

17. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Wij hebben er twee.

Ik zou niet zonder eigen auto willen. Nu alleen al voor de ritjes naar het strand en meer. Ook de airco is een uitkomst soms :D Ik gebruik de auto veel. Daarnaast fiets ik ook vaak.

18. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Hier maar 1, want alleen vriend heeft een rijbewijs.
    En zonder auto raakt hij ook gewoon niet op zijn werk.

Ik trek mijn plan meestal met mijn voeten, fiets, bus, trein en tram.

19. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Wij hebben 2 auto's en die worden vrijwel dagelijks gebruikt.
    Alleen op mijn thuis dagen probeer ik m te laten staan.

20. juffie81

juffie81 Bekend lid

Aug 7, 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Wij hebben er zelfs 3, 1 op het bedrijf en 2 privé. Worden allemaal voor wonen-werken en boodschappen gebruikt.

Share This Page