Wij hebben 1 auto, maar daarnaast nog wel 2 motoren en een brommer (en 3 fietsen). Ik heb zelf alleen een motorrijbewijs, dus vriendlief mag altijd rijden.
1 auto, staat praktisch altijd bij huis. Man gaat (meestal) op de fiets naar zijn werk, Ik ben thuisblijfmoeder en doe ook veel op de fiets omdat ik (nog) rijbewijsloos ben
Nog 1 auto, meerdere keren voor een klein autootje overwogen omdat alles op de fiets eigenlijk te ver is en openbaar vervoer is echt geen doen... Nu leen ik vaak een auto als t nodig is van schoonouders of me moeder.. Maar binnenkort krijgt vl waarschijnlijk auto vant werk dus dan heb ik onze eigen auto tot beschikking, geeft een stuk meer vrijheid
2 auto's, beide woon-werk! Hier geen station en met de bus moet ik eerst naar de stad, voor ik naar het dorp kan waar ik werk. Dan ben ik dik 1,5 uur onderweg, terwijl het met de auto 10 minuten rijden is.
Mijn man heeft een grote bus voor werk en ik rijd in onze familie auto ik werk namelijk niet en ik heb de kids mee dus wil de grootste, veiligste en comfy auto mee hihi