Het word gezellig met je partner, het word nog gezelliger, dan word het op z'n gezelligst En dan!!.......................................................... Word je kindje wakker! Hahaha
Ohja, heel vaak gehad. Was een periode dat hij standaard wakker werd alsof hij het aanvoelde ofzo... Beetje jammer..
Ja IDD vriend zij gisteren ook al,, je kunt net zo goed stoppen met de pil joh! Zachtjes,, hahaa ja dat doen we al,, het is al zoiets als.. bed kraakt,, sssssst!,, beetje geluid,, ssssssst! En dan noooooooog word hij wakker haha,, het is inderdaad net alsof hij aanvoelt,, ja nu gaan ze beginnen,, Schreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw!!!Hongerrrr!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja of ze wilden zeggen: nee! geen broertje of zusje erbij, je hebt het al druk genoeg met mij Serieus elke keer.. Gelukkig is het nu over en slapen ze lekker door
of nog erger, klop klop, mama mag ik bij jou slapen. we hebben een slot op de deur dus binnen lopen gebeurd niet gelukkig haha. een huilend kind op de achtergrond is ook wel is gebeurd. dan is het vaak snel over want leuk is het echt niet.
Met een huilend kindje op de achtergrond zou ik ook niks kunnen hoor,,Dann kan nog niet lopen maar zodra hij dat kan is het denk ik sowieso afgelopen met de pret haha,, of je krijgt zoiets als. Word wakker.....Oogjes los.......MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!