Niet te geloven... Nooit heb ik pukkels en puistjes, maar nu allemaal kleine puistjes op m'n rug bovenaan. Had ook al eentje ..grotere..op m'n kin , maar deze is gelukkig bijna weg! De wereld vergaat er niet door, maar voor mij is het vreemd want ik heb altijd zo'n gave huid! Zal het komen door de hormonen (miskraam) ?? Ik heb zelfs nooit! onefenheden gehad in de puberteit M'n lief noemt me al pukkelbeer -als koosnaampje- Mirre
hey mirre, ik herken wat je beschrijft. ik zit ook onder de puistjes. mijn hele gezicht. je kunt in mijn fotoalbum zien dat mijn huid echt supergaaf is normaal. misschien zijn het nog de hormonen van het ontpillen? daar houdt ik het tenminste op, zou het anders ook echt niet weten...
Lieve Mariska75 Was het maar zo!!! Daar zou ik graag voor onder de pukkels zitten Nee, geloof niet dat ik zwanger kan zijn ... Heb niet getest, maar m'n borsten zijn daarvoor te 'slapjes'... Laten we het maar op de rare hormonen in m'n lichaam houden.
Lieve kimkivits, Ontpillen kan het in mijn geval niet zijn. Ben al ruim 13 mnd van de pil af! En al zwanger geweest (mk).. Denk wel dat het een hormonale kwestie is! Vind het alleen vreemd
die op mijn kin, die ken ik en op mijn voorhoofd ook trouwens... ook nooit gehad voor en tijdens de pil... wat zijn hormonen toch rare dingen... chrizzzy
Ik heb zachte borsten en ben nog niet ongi. Ik zit nu op dag 28. Verder geen klachten. Ik heb nu wel iets meer afscheiding. Kan dat ook een symptoom zijn? Sinds ruim een week bijna geen afscheiding meer gehad.
Nee, ik wacht nog een paar dagen. Mijn langste (en tevens 1e) cyclus was 33 dagen. Ik had net wel een gevoel van iets ongikrampjes onderin mijn buik
Zegt niks hoor meiske...de krampen van een beginnende zwangerschap zijn t zelfde als ongie krampen...alhoewel...misschien zit er iets verschil in als je ze naast elkaar zou kunnen leggen... ik duim hoor!
Mijn voorhoofd zit helemaal onder de kleine pukkeltjes, ook erg irritant! Ik ben overtijd, maar kan ook een langere cyclus hebben. Dit weekend ga ik nog eens testen...
Spannend zeg Shelde.. Wat denk je zelf?? Bij mij zitten die kleine bultjes niet in m'n gezicht , alleen op m'n rug en aan de achterkant van m'n bovenarmen
@ Mirre Ik heb al 2 testen gedaan, allebei negatief. Ik heb verder eigenlijk nergens last van. Wat pijnlijke tepels af en toe en wat steekjes recht van m'n schaambot. De steekjes zijn al veel minder dan een week geleden. Ik denk niet dat het raak is, hoop het natuurlijk wel! M'n haar wordt trouwens ook veel sneller vet.
Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook last van pukkels en mijn haar wordt inderdaad ook veel sneller vet. Maar of dat nou echt ontpillen is? Ik dacht eerder bij mezelf: als ik die jaren dat ik de pil gebruikt dat niet had gedaan, dan had ik vast altijd last van pukkels gehad. Maar ik moet zeggen het wijten aan ontpillen vind ik wel wat bemoedigender, want dat betekent dat het straks ook weer een keertje ophoudt!