Navelpiercing

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yvonne02, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik heb al heeel lang een navel piercing. Ik heb heel wat weken terug een zwangerschapspiercing in gedaan en dat zat toen een stuk prettiger. Maar nu zit dit ook niet prettig meer, de huid dat over de piercing gaat staat best strak en dat voelt niet echt fijn.

Is er iemand met een handige tip zodat ik hem er niet uit hoef te halen? Ik wil namelijk niet dat hij dicht groeit.

Alvast bedankt!

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    toch eruit halen en elke week een x doorprikken heb m sinds mijn dochtertje niet meer ingehad en hij is nog steeds open

3. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik heb hem erook uitgehaald omdat het ook pijn ging doen door het strak staan... ik haal mijn piercing er elke week een keer doorheen en dat gaat prima zo...
    Nog eventjes en mijn piercing kan er weer gewoon in:-D

4. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik heb mijn piercing er ook uit,maar volgens mij kan ik hem er straks zo weer door drukken.
    Ik wou eerst ook een zwangerschapspiercing kopen maar de piercer zei dat dat niet nodig was omdat ik hem al 9 jaar heb dat dat gat straks nog open is, ik zei als hij straks wel dicht is kom ik terug! haha

5. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    ik heb mijn piercing er ook uit gehaald ik had ook een zwangerschaps piercing. en het gat is nog open.

6. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik heb ook al heel lang een navelpiercing, en ik heb hem er wel uitgehaald ik prik hem elke week even door gaat nog steeds heel makkelijk

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh das een goeie daar heb ik nog niet eens aan gedacht

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Je kan gewoon zo'n 8 cm lang plastic staafje kopen en twee losse bolletjes, die knip je op de gewenste maat en je kan hem dan gewoon inhouden, voordat 8 cm te kort is....

Heb hem op het laatst ook eruit gehaald, met 40 weken. Gewoon af en toe de piercing erin en hij groeit niet dicht hoor!

9. Ik had mijn navelpiercing eruit gehaald toen ik 4 maanden zwanger was...
    Vond er weinig aan met een buikje haha .
    Heb toen ook geen zwangerschapspiercing gehaald...
    Had zoiets van kijk na mijn bevalling wel weer en zo duur is opnieuw laten zetten niet ;)

Heb na mijn bevalling eigenlijk niet gekeken of het nog open was!
    Mijn zoontje is inmiddels bijna 1 jaar...
    En gisteren zag ik mijn piercing in mijn sieraden kistje en dacht hey eens kijken of het nog kan...
    En wat denk je het was nog gewoon open... Geen velletje of niks ervoor!
    Dus nu heb ik hem weer in haha

Dus dicht groeien gebeurd zomaar niet ;)

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb wel een tip
    een draadje erdoorheen doen en knopen dan blijft het gaatje open.. bijvoorbeeld stukje wol..

ik heb hem er zelf ook uitgehaald omdat de piercing naar buiten gedrukt word en dan gaat ie misschien ontsteken.. en dat wil je denk ik ook niet hebben..

GRoetjes

11. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Groeit niet dicht. Bij je navel werkt het net als bij je oorlel.
    Ik heb 'm al 4 mnd uit en no problemo.

Als ik 'm nu uit mijn tong haal voor meer dan 3 uur, DAN maak ik mij zeker zorgen, want je tong groeit WEL snel dicht.

Maar nogmaals over je navelpiercing geen zorgen maken hoor.
    Als het kindje geboren is, doe je 'm gewoon weer in.

12. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ja tong idd wel, maar gelukkig hoeft die er niet uit voor de zwangerschap

13. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Ik ben best verbaasd te lezen dat het gaatje bij niemand dichtgroeit blijkbaar!
    Dan ben ik een uitzondering, want hij was zo dicht!
    Toen ik zwanger was van mijn dochtertje had ik mijn piercing zo'n 8 jaar. Heb hem in de 30e week eruit gehaald, omdat ik er last van begon te krijgen. Na de bevalling gelijk weer geprobeerd....maar hij zat al DICHT!
    Aan de bovenkant nog een klein gaatje, maar de onderkant zit helemaal dicht, en de piercing was ook met een beetje geweld niet meer door te drukken :(

14. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Hier ook eruit gehaald omdat het rot voelde. En hij was heel snel dicht!
    Nu heb ik over die twee "gaatjes" 2 kruisjes striae, ook raar (verder (nog) nergens), maar mn huid rond mn navel staat ook wel heel strak...

Jammer van die piercing, ik zie wel na de geboorte, ook even aanzien hoe die kleine plekjes striae genezen (zijn nu paarsig van kleur natuurlijk).
    Op zich vind ik het wel een motivatie om mn buikkie weer mooi te krijgen, en dan weer een sieraadje in mn navel, maar je weet niet hoe het uitpakt he...

15. Hes2110

Hes2110 Lid

17 jan 2008
    49
    0
    0
    almere
    Ik hem m'n piercing er na 12 jaar ook uit moeten halen omdat m'n navel naar buiten werd gedrukt en het gaatje begon te ontsteken, bij mij is het gaatje helaas wel al dicht gegroeid.. en doorprikken gaat helaas niet zomaar..

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tot nu toe heb ik gewoon m'n piercing nog in, heb er ook nog geen last van, zou ik dat wel krijgen dan haal ik hem er meteen uit.

17. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Heb mijn navelpiercing er al vrij snel uitgehaald, in principe had ik er nog geen last van. Zie wel of hij na de tijd er nog in kan en anders pech. Ben er eigenlijk toch wel een beetje klaar mee ;)

18. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik had er ook eentje , toen ik hoorde dat ik zwanger was , heb ik alle piercings eruit gehaald , was er gelijk flauw van , had 1 in de navel en in de tong..
    misschien moet je het er gewoon uit halen ...zkers als het ook nog pijn begint te doen...
    als je straks bevallen bent , er gewoon weer eentje in laten schieten...

Deel Deze Pagina