alex draagt een zomerjasje maatje 80 van prémaman . vorig jaar gekregen van mijn nicht bij de geboorte . komt nu dus echt van pas
Ik heb deze voor mijn oudste zoon besteld, krijg hem morgen binnen. https://www.kleertjes.com/fh.html?omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000082259_17608_0&fh_lister_pos=2&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fassortment%3e%7bregular%7d%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fcategories%3c%7bkleertjes_type_jassen_3%7d%2fcombi_size_range%3e%7brange_b%7d%2fgender%3e%7bjongens%7d%2fbrand_group%3ebabyface&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister Verder heeft hij een grijze sweater van little label en deze: Welcome! | kleertjes.com Voor mijn jongste zoon heb ik een lekker vest besteld; Welcome! | kleertjes.com En die heeft ook nog wel wat vestjes liggen. Ik krijg er weer helemaal zin in met van die zomerse jasjes.
Ik heb een spijkerjasje en bodywarmer gekocht voor Thijs. gewoon bij de zeeman. Hij past het toch maar heel kort aan.
Babykleding en kleuterkleding maat 50 tot 104 - Noppies babykleding 2012 Ik ben gek op de vestjes van Noppies.
Bij C&A heb ik een leuk jasje gevonden. Kom daar nooit in de winkel maar online is heg wel weer handig
Geslaagd vandaag bij Wibra! Heeft momenteel leuk babyspul! Ook meteen maar zwemkleding en zomerslaapzak meegenomen.
Ik heb deze Dirkje zomerjas meisje baby Crown Jewel , Ikbenzomooi.nl lifestyle en kado webshop voor baby's & kids , maar is al een grotere maat. Weet niet of ze em kleiner hebben. Hij staat haar superschattig