gisteren klaas gevierd en uigezwaaid, nu hangt er al kerstdecoratie en deze week ws ook de boom! vanmiddag nog wel even naar klaas, die komt altijd in het buurthuis maargoed zij heeft er nu toch geen benul van...
Vriendlief is het er niet mee eens, maar denk dat ik het straks even stiekem ga doen hihi. Ken hem lang genoeg, zodra de boom staat vindt hij het weer reuze gezellig (zo gaat het elk jaar ).
Dat ken ik! "ik help niet mee hoor, vind het toch niet nodig.." En wie staat er weer samen met mij de ballen in de boom te hangen...
Gisteren heb ik ons boompje opgetuigd, krans en kerststuk neergezet en de guirlande met lampjes rond de schouw gehangen. Ik zou wachten tot 15 december, maar het kon niet langer meer, ik wilde zoooo graag de boom. Alleen nog de kerstster ophangen en dan is het wel klaar. Dat kerststuk is trouwens heel speciaal. Een aantal jaren geleden heeft mijn moeder die voor me gemaakt, erg mooi met een grote roos erin. De kaars die erin staat heb ik nooit gebrand, die vond ik altijd te mooi om te branden. Vorig jaar is mijn moeder overleden en het kerststuk heb ik nu nog. De dennetakjes zijn inmiddels lichtgroen en blaadjes die erin zitten ook en wat gekruld, maar dat stuk staat op het dressoir! Gisteravond hebben we voor het eerst de kaars een poosje gebrand, gewoon even voor haar.
Ik heb héél veel kerstversiering in huis (2 kunstbomen, dózen vol met ballen in verschillende kleuren, een doos met lampjes, nog wat hertjes en lichtballen, een kerststalletje), maar dat ligt nog waar het (wat mij betreft hoort): in dozen in de berging. Wij vieren pakjesavond op 5 december, en de kerstversiering wordt daarna pas tevoorschijn gehaald.
Super leuk joh.. Deze wil ik ook gaan maken... Ik heb weer een missie .... Moet alleen straks even naar de drukker om de afbeelding te laten vergroten dat krijg ik niet voor elkaar met mijn eigen printer... jammer!.
Ik ga morgen de kerstboom opzetten, moet vandaag met mijn dochter baar het ziekenhuis, en daarna Bij mijn met Sinterklaasspullen spelen samen met haar nichtjes. Vanavond wandelen, daarna ga ik wel vast wat dingen uitzoeken en vast wat versiering neerzetten. Morgenavond samen met mijn man met warme chocolademelk de boom zetten. Ik heb er zin zin. Heel grappig trouwens onze meisje noemt een kerstboom een sperboom Oja maar ik denk dat ik wel de kerstboom van onze dochter op zet vanavond, die krijgt een eigen
Mijn vriend heeft 'm gisteravond al in elkaar geknutseld Ik vind het echt niet leuk! Volgend jaar maar op mijn manier! Aankomend weekend zal ik wel bezig gaan met versieren.
@ josephine76, wat een mooi gebaar. Zo heeft een kerststukje ineens een betekenis. Jammer dat het zo moet zijn. Hier ga ik vandaag mijn boom zetten. Zie nu al tegen de lampjes op..... Haha
Gisteren avond Sint uitgezwaaid, bam deur dicht, en roetsj de zolder op voor de kerstspullen! Grapje, mijn man heeft gisteren alle dozen enz naar beneden gehaald, boom in elkaar geknutseld (nepperd) en vandaag ga ik alles versieren. LEUK!!!
Hier komt de boom er pas in als ik jarig ben geweest, niet eerder. Sinds ik kind was gebeurde dit en dat hou ik nu ook in ere. Dus een week voor kerst komt de boom er pas in.
Dank je, ik ben ook erg blij dat ik het stukje altijd zo heb bewaard, ook toen ze nog leefde. Nu heeft het extra betekenis, vooral omdat ze altijd ontzettend van het huis versieren was en maakte altijd de mooiste kerststukken. Nu heb ik, als ik het mooi kan houden, elke kerst een stukje van haar nog in huis staan. Mijn vriend vindt het ook mooi en speciaal gelukkig. Is het inmiddels gelukt met de lampjes? Veel succes en plezier met optuigen!
Wel wat versiering opgehangen maar niet veel. Boom zetten wij niet neer dit jaar. Vonden we te druk worden, kerst vieren, een boom, en dan een kleintje (is er waarschijnlijkw el met kerst).
Ik ben aan het twijfelen of ik de kerstversiering tevoorschijn ga halen. We zijn met de kerst op vakantie. Kijk wel of ik er deze week aan toe kom anders volgend jaar weer