Hebben jullie al kerstversiering in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    gisteren klaas gevierd en uigezwaaid, nu hangt er al kerstdecoratie en deze week ws ook de boom!
    vanmiddag nog wel even naar klaas, die komt altijd in het buurthuis maargoed zij heeft er nu toch geen benul van...

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Vriendlief is het er niet mee eens, maar denk dat ik het straks even stiekem ga doen hihi. Ken hem lang genoeg, zodra de boom staat vindt hij het weer reuze gezellig (zo gaat het elk jaar ;)).

3. Milujem

Milujem Niet meer actief

Dat ken ik!
    "ik help niet mee hoor, vind het toch niet nodig.."
    En wie staat er weer samen met mij de ballen in de boom te hangen... ;)

4. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Gisteren heb ik ons boompje opgetuigd, krans en kerststuk neergezet en de guirlande met lampjes rond de schouw gehangen. Ik zou wachten tot 15 december, maar het kon niet langer meer, ik wilde zoooo graag de boom. Alleen nog de kerstster ophangen en dan is het wel klaar.

Dat kerststuk is trouwens heel speciaal. Een aantal jaren geleden heeft mijn moeder die voor me gemaakt, erg mooi met een grote roos erin. De kaars die erin staat heb ik nooit gebrand, die vond ik altijd te mooi om te branden. Vorig jaar is mijn moeder overleden en het kerststuk heb ik nu nog. De dennetakjes zijn inmiddels lichtgroen en blaadjes die erin zitten ook en wat gekruld, maar dat stuk staat op het dressoir! Gisteravond hebben we voor het eerst de kaars een poosje gebrand, gewoon even voor haar.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb héél veel kerstversiering in huis (2 kunstbomen, dózen vol met ballen in verschillende kleuren, een doos met lampjes, nog wat hertjes en lichtballen, een kerststalletje), maar dat ligt nog waar het (wat mij betreft hoort): in dozen in de berging.
    Wij vieren pakjesavond op 5 december, en de kerstversiering wordt daarna pas tevoorschijn gehaald.

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Super leuk joh.. Deze wil ik ook gaan maken... Ik heb weer een missie :).... Moet alleen straks even naar de drukker om de afbeelding te laten vergroten dat krijg ik niet voor elkaar met mijn eigen printer... jammer!.

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ga morgen de kerstboom opzetten, moet vandaag met mijn dochter baar het ziekenhuis, en daarna Bij mijn met Sinterklaasspullen spelen samen met haar nichtjes.
    Vanavond wandelen, daarna ga ik wel vast wat dingen uitzoeken en vast wat versiering neerzetten.
    Morgenavond samen met mijn man met warme chocolademelk de boom zetten.
    Ik heb er zin zin.

Heel grappig trouwens onze meisje noemt een kerstboom een sperboom :)
    Oja maar ik denk dat ik wel de kerstboom van onze dochter op zet vanavond, die krijgt een eigen :)

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Mijn vriend heeft 'm gisteravond al in elkaar geknutseld
    Ik vind het echt niet leuk! Volgend jaar maar op mijn manier!
    Aankomend weekend zal ik wel bezig gaan met versieren.

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ josephine76, wat een mooi gebaar. Zo heeft een kerststukje ineens een betekenis. Jammer dat het zo moet zijn.

Hier ga ik vandaag mijn boom zetten. Zie nu al tegen de lampjes op..... Haha

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Gisteren avond Sint uitgezwaaid, bam deur dicht, en roetsj de zolder op voor de kerstspullen! :D
    Grapje, mijn man heeft gisteren alle dozen enz naar beneden gehaald, boom in elkaar geknutseld (nepperd) en vandaag ga ik alles versieren.
    LEUK!!!

11. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hier komt de boom er pas in als ik jarig ben geweest, niet eerder. Sinds ik kind was gebeurde dit en dat hou ik nu ook in ere. Dus een week voor kerst komt de boom er pas in.

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Hier dit weekend...lekker relaxed de tijd voor nemen.

13. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    morgen komt de boom erin! heb er zin in! ben benieuwd wat mijn zoontje ervan vind.

14. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hier mijn voorraam

vanavond gaan we de boom optuigen

15. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Dank je, ik ben ook erg blij dat ik het stukje altijd zo heb bewaard, ook toen ze nog leefde. Nu heeft het extra betekenis, vooral omdat ze altijd ontzettend van het huis versieren was en maakte altijd de mooiste kerststukken. Nu heb ik, als ik het mooi kan houden, elke kerst een stukje van haar nog in huis staan. Mijn vriend vindt het ook mooi en speciaal gelukkig.

Is het inmiddels gelukt met de lampjes? :) Veel succes en plezier met optuigen!

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ben klaar.... met alles

17. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Wel wat versiering opgehangen maar niet veel.
    Boom zetten wij niet neer dit jaar.
    Vonden we te druk worden, kerst vieren, een boom, en dan een kleintje (is er waarschijnlijkw el met kerst).

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben aan het twijfelen of ik de kerstversiering tevoorschijn ga halen. We zijn met de kerst op vakantie. Kijk wel of ik er deze week aan toe kom anders volgend jaar weer :)

19. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    leuk hoor:D Disney is helemaal in bij de mama's haha :D

20. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0