Ik ga een vrijgezellendag organiseren voor mijn vriendin die in mei gaat trouwen. Ze heeft al door laten schemeren dat de dag niet te braaf moet worden, dus geen bonbons/sieraden maken. Het moet ook een beetje origineel zijn, dus niet met een bierfiets op pad. Dit weekend komen we met de organisatie bij elkaar en dan moet ik mijn ideeen presenteren. Maar ik ben helemaal blanco!! Wie heeft ideetjes???
heb bij mijn vriendin toen ze ging trouwen een vliegles gegeven aangezien ze helemaal gek is van vliegen ook hadden we haar een shirt met getekende monden erop aangedaan en lippenstiften in de hand, en dan moest ze van mannen lippenstift kussen in die mondjes verzamelen, en als ze die vol had kreeg ze een cadeau verder zijn we wezen eten in crazy pianos in scheveningen, en daarna daar verder gefeest misschien kan je hier wat ideeen uit opdoen succes ermee groetjes kim
Kwibus huren (partybus met muziek en drank), cocktailworkshop, hapje eten en drinken, stripper en stappen!
Met mijn vrijgezellendag/nacht hadden we eerst een toer door A'dam met allerlei betekenisvolle plekken uit mijn uitgaansverleden, en toen een uitgebreide presentatie (netjes vertellen over, niet uitproberen ) van een organisatie die sekspeeltjes, gerelateerde lingerie, parfum etc. verkocht. En daar konden we naar hartelust dingen uitkiezen en bestellen. Toen uit eten en daarna uit in mijn favoriete uitgaansplek van toen. Uitstekend plan was het Ik zou even contact hebben met de mannen. komt er daar een strippper, dan zou ik dat zeker ook doen met de vrouwen. De bruid en bruidegom zou ik dit even laten afstemmen onderling en met hun aangewezen ceremoniemeesters/de personen die de vrijgezellendagen regelen. Dan weet je hoe gek je het kunt maken zonder mensen te kwetsen Persoonlijk vonden Tb-man en ik een stripper namelijk te ver gaan (je gaat trouwen en daarom nog maar even ontrouw geilen op een ander: niet mijn ding, maar misschien wel voor deze bruid en bruidegom)
Ik ben met mijn vrijgezellenfeest 3 dagen gaan survivallen in de Ardennen. Dat was allesbehalve braaf Abseilen, speleologie, karten, raften, mountainbiken en elke avond aan de drank in ons eigen huisje. Moest nadien 3 dagen bijslapen
Bedankt voor de reacties!! Er staan leuke ideeën tussen, al denk ik niet dat de bruid-in-spe een stripper en/of paaldansen ziet zitten. Is het niet echt een type voor, om het zomaar te zeggen. Een dag naar Amsterdam lijkt mij ook wel een leuk idee. Genoeg te doen daar! Weet alleen niet of de rest van de meiden ook zo'n eind wil reizen (wij wonen namelijk aan de andere kant van het land). iemand anders nog een idee ???? Alles is welkom!!
Als ze meer van de actieve dingen is, misschien zo'n wipe-out baan doen Wipeout - Holland Evenementen Groep volgens mij hebben ze dat in wel meer plaatsen.
Ik heb vorig jaar voor een vriendin ook een vrijgezellenfeest georganiseerd en toen hebben we met zn alle een fotoshoot laten maken was echt heel leuk en gezellig met wat lekkere drankjes en hapjes erbij! Daarna nog uiteten geweest en toen wezen stappen was een super leuke dag! Veel succes!
Met mijn vrijgezellenfeestje hebben we een workshop cocktails maken gedaan bij de Crazy Piano's. We mochten ze natuurlijk ook allemaal lekker opdrinken , dus toen de avond nog moest beginnen waren we allemaal al lekker...uhm...vrolijk .
mijn vriendin ook ze draaide een bierdopje van een draaiflesje af wondje in haar hand daarna door de ardennen survivallen en nooit te weten dat ze binnen 24 uur op de ic lag de streep zat al in haar oksels bloedvergiftiging en bijna geen bruiloft gehad gaat nu gelukkig allemaal weer prima