s'Avonds misselijk..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 18 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik ben in de afgelopen periode nooit 1 keer misselijk geweest.. en nu is het bijna elke avond raak.. lijkt net alsof al mijn eten weer omhoog komt..
    Eet ik op 1 of andere manier verkeerd.. of kan het zijn dat mijn maag het nu minder kan verwerken?
    Hebben hier meer mensen last van?
    Mijn maag knort soms van de honger, en als ik dan een stukje brood eet.. zit ik meteen zo vol, dat ik het idee heb dat alles er weer uit komt.

    Groetjes Kalush
     
  2. Yvette

    Yvette Lid

    18 mrt 2006
    41
    0
    0
    School
    Vlaardingen
    Heej Kalush,
    Ik heb wel dat ik het gevoel heb dat ik heel erg honger heb(echt dat me maag er bijna uit knort). Maar als ik dan idd 1 dingetje eet dat ik meteen al vol zit.

    Gelukkig heb ik nog geen misselijkheidsverschijnselen.

    Liefs Yvette
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik had dat juist toen ik 6 a 7 weken zwanger was.
    ik was elke avond kots en kots misselijk!!!
    nu gelukkig niet meer,alleen zoooo moe.
    ik at gewoon wat lichts tegen de misselijkheid en idd dat volle gevoel kwam al na een halve appel :(
    hormonen denk ik gewoon nog steeds.
    je lichaam reageerd ook anders op dingen nu.
    er gebeurd zo vreselijk veel in je buik,ik kan begrijpen dat je daar dan ff goed misselijk van kan zijn.
    heb je verder geen verhoging ofzo?
    dan kan het bv ook een griepje zijn of een aankomend griepje?

    ik hoop in ieder geval dat je er snel vanaf bent want dit is natuurlijk mooi kl*te!!!!
     
  4. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    zo ik heb nu ook dat ik me snel vol voel zitten, had gisteravond ook niet echt trek, en moet nu ook nog niet aan vanavond denken
     
  5. ik heb dat ook s avonds!
    dan eet ik iets en dan voel ik me plots misselijk en een volle maag.
     
  6. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    eigenlijk moet je sávonds zo min mogelijk eten tussendoortjes bedoel ik dan he want dan verteerd het heel langzaam op een of andere manier
     
  7. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    nou dat is het vreemde nou juist.. voor mijn zwangerschap was ik heel bewust van hoe ik eet, en hoeveel..
    Ik probeerde dit vo te houden, alleen mijn lichaam reageerd nu heel anders op voedsel..
    Savonds kan ik bijna geen warm eten zien, laat staan eten, wordt ik meteen misselijk.
    Ik eet dan toch maar wat, moet toch ook mijn groente en aardappeltjes hebben.
    Maar ik heb het nog geen uur op, of mijn maag begint te knorren..
    Ik pak wat fruit of een stukje brood, want ik heb dan echt super veel honger.. 2 a 3 happen, en ik ben misselijk en heb het gevoel dat alles eruit komt..

    Heel vreemd..
     

Deel Deze Pagina