Hier ook schade, (omgeving Zwolle net als TS), schutting kapot, bomen om, parasol met betonnen voet om en tegels kapot daardoor, containers liggen hier door de straat (was ophaaldag vandaag). lantaarnpaal verderop in de straat kapot, kap er af en in 3000 stukjes kapot gevallen.
Hier vanochtend voor de deur de bloempotten binnengehaald, want die lagen op de straat. Achter het huis heb ik toen meteen alle losse delen zoveel mogelijk veilig gesteld. Zojuist ontdekte ik dat achter het huis toch een deel van de schutting omgewaaid is... Ook Zwolle trouwens
Onze tuin heeft ook een nieuwe indeling, en alle dagbedekking van het huisje van de buren ligt in onze tuin. Vanmorgen zelf inclusief dochter wel al een dikke boomtak op de kop gehad. Pff... het is echt ellendig weer... Inmiddels ook het tuinhek gesneuveld. Zie net op het nieuws dat we binnen moeten blijven. Ik moet straks nog werken...
Bekijk bijlage 357488 De buurman heeft even geholpen en nu ligt hij in de tuin hier naar (huis staat tekoop) Op de foto lijkt hij klein maar hij is toch 4/5 meter lang! Spierballen
Winkel beneden ons krijgt zijn rolluik niet meer omhoog, die is scheef in de rails geraakt ofzo. Geen bomen in onze straat dus daar geen last van.
Wij hebben/hadden de palen ook in t beton verankerd, maar die zijn gewoon afgebroken! Er staan nog 2 delen overeind, de rest ligt plat.
Zelf voor zover ik weet geen schade (straks ff dakpannen checken), wel de schutting die heel eng heen en weer ging. Bij school aan de overkant heel veel fietsen omgewaaid. Het lijkt nu weer rustiger.
Hier geen schade aan het huis, rondom, of op het hofje terwijl er toch meerdere bomen staan, losse bloempotten etc. Denk dat het in Brabant toch niet zo heftig is als bij jullie
Waar wonen jullie allemaal? Hier midden Gelderland, Nijmegen/arnhem niet zoveel aan de hand Zover ik kan inschatten dan.
Ik moest net van mijn werk naar huis en kon net een hele grote tak ontwijken. Die knakte zo van de boom af, richting de zijkant van mijn auto, kon net op tijd gas geven. Verder moest ik heel veel takken ontwijken. Moet om 3 uur de oudste van school halen, de jongste in de buggy en maar hopen dat het goed komt. Ohja ik woon in Noord Groningen aan de kust.
Hier vlakbij de kust zuid-holland, valt de schade mee. 1 bloempotje en 1 asbak. Verder op de weg weinig problemen tegengekomen.
Gelukkig redelijk. Wel behoorlijk hoofdpijn en een dikke bult op mijn hoofd. Onze dochter lijkt geen last te hebben. Die ligt lekker te slapen. Ga zo even weer bij haar kijken. Mijn man kan niet naar huis, hij zit tussen de omgevallen bomen en moet wachten op de brandweer... Ik woon in Assen, gaat hier nu nog behoorlijk tekeer
Ik denk dat wij erg geluk hebben als ik dat zo lees.. Hier nog niks kapot, heb ook nog niks gezien op straat. Tuurlijk waait het hier ook enorm hard, maar denk niet zo hard als bij jullie...wel stortbuien de hele tijd. Zelfs het trainen van mn zoon vanavond, gaat tot nu toe gewoon door...maar ik vind dat gekkenwerk eigenlijk.. Vind ik echt te gevaarlijk nu. Woon in Brabant trouwens.