Hier ook geen schade. Nou ja.. We hebben lekkage, maar dat komt niet direct door de storm. Maar door de hevigheid komt het nu wel aan het ligt. Er sijpelt als het regent water via een afvoerbuis van de cv keten, zeg maar soort schoorsteen, naar binnen. De aannemer heeft al even gekeken, en er is een probleem met de dakpannen eromheen. Maarja, ze mogen nu het dak niet op. Dus ze komen van de week weer. Verder geen stormschade. Mijn zoon verloor vanmiddag op weg naar school wel door een windvlaag zijn evenwicht en ging op de knieën, gelukkig had ik hem stevig bij de hand. Onderweg naar school wel de nodige afgeknapte takken zien hangen.
Ja, onze schutting Naast ons is ene poort, het hele ding is gebroken, hing helemaal in de poort net niet tegen de schutting van de volgende buurvrouw aan, oef. Ik heb het nu met een touw vastgezet en een tuinstoel (hout) erachter gezet, hij zakt nu niet verder. Shit zeg, Man werkt nu en ik hoop maar dat het zo okee is. Ik weet alleen niet hoe ik zo'n ding eruit ga krijgen , hopelijk kunnen we dan zsm een nieuwe zetten, maar we hebben het momenteel niet bepaald ruim. K*T zeg! Volgende maand eindejaars, maar is al gereserveerd voor hele andere dingen (nee, geen leuke helaas...) maar hopelijk blijft er een paar honderd over
Als het goed is ben je hier gewoon voor verzekerd hoor. Wij hadden in 2007 door een storm dat ons platte dak helemaal was opgewaaid. Compleet nieuw dak door de verzekering vergoedt.
Klopt, even goed je verzekering nalopen en kijken bij het kopje "stormschade" Bij de storm in 2007 was onze schutting helemaal om (in totaal 14 meter) en werd gewoon vergoed.
Hier is niet veel aan de hand, t waait flink, maar daar is ook alles mee gezegd. Er staat hier een stoel midden in de tuin,nou die is geen cm verschoven hoor.
Het valt hier ook mee, alleen de bbq is omgewaaid en er ligt zo'n fotodoek voor buiten van de buren in onze tuin. Bij de buren is er een blauw/geel gestreept vliegend tapijt geland
haha ja mijn containers vonden ook dat ze geen leuke plekken hebben gekregen van ons. die hebben een nieuw plekje gezocht aan de andere kant van mn tuin. en mn tuintafel vond de wereld ondersteboven veel leuker gok ik. met als gevolg een gat in mn nieuwe tafel
De schade die ik heb is dat ik al bijna 24 uur geen bereik heb met mijn telefoon!! Vodafone zou het oplossen (benaderd via Facebook) maar het blijft akelig stil daar!!? Meerdere mensen in ons dorp hebben er last van en ik kan een klant niet bellen die had gevraagd even te bellen
Hier valt het ook mee. Zelfs de plastic tuintafel en stoelen staan op hun plek. De glazen plaat van de tuintafel van mijn schoonouders ligt wel aan diggelen en een straat hierachter is een boom omgegaan die de halve gevel van het huis mee heeft genomen. De boom en al het puin bovenop de auto!
hadden we dat hier ook maar zo rustig. hier is een loodzware tuintafel omgevallen. kreng is zo zwaar dat je m echt met zn 2en moet tillen en dan nog moeite heb om hem te verplaatsen. flink gat erin nu, hij is nog geen maand oud
Hier niet echt schade maar wel kennis mogen maken met onze achterbuurman (we zijn vrijdag verhuisd). Een boom uit onze tuin is op zijn schuur gevallen. Nu houden we toch al niet van bomen en dat is de eerste die we kwijt wouden, maar de manier waarop dit nu gebeurt was niet helemaal de bedoeling. Hopelijk heeft de schuur van de achterbuurman geen schade, alleen voor ons wel de kosten van het verwijderen en afvoeren van de boom. Heeft iemand hier daar trouwens ervaring mee! Wat kost dat?
De kap van mijn bakfiets was al wat beschadigd maar is nu al helemaal niet waterdicht meer (allemaal scheuren) gelukkig heb ik nog een tweede!