Hebben jullie al schade?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Er is hier alleen maar een bloempotje omgewaaid, verder niks :D

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier heeft de BBQ een ander plekje gezocht...zo'n stenen :$
    De tuinstoelen lijken een feestje te hebben gehad, want die liggen overal en nergens.
    Ook kan ik me niet herinneren dat de glijbaan stond, waar die nu staat.

En vooral veel troep in de tuin...heel veel troep.

Heb wel een stukje schutting in m'n plantenbak liggen, maar waar die wegkomt...geen flauw idee!

En het mafste van alles.....onze gammele schutting staat nog!
    Ongelooflijk..wil zo graag een nieuwe!

Tja en dan onze toegang straat...(wij wonen in een zijstraat) 16 bomen knakt! En sommigen met wortel en al uit de grond gerukt!

Ja, het ging hier echt mal tussen 11 en 13 uur....vond het af en toe best eng :)

(friesland)

3. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel

Via mp vragen? Zijn een hoop mensen die het wel willen afvoeren. Zij willen het hout dan voor de haard.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dit bedoel ik...in totaal 16 stuks :$

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier alleen wat klein spul, en de wilg achter die een grote tak naar beneden heeft laten komen, zonder verdere schade.

De buren hun trampoline is aan gort ( nog geen 3 mnd oud) , veel bomen omgewaaid in straat/dorp. 1 huis veel dakpannen kwijt, 1 huis loden dakrand kwijt, zusjes huis beschadigd aan buiten stucwerk, 2 huizen houten boeidelen kwijt. lantaarnpaal gesneuveld die is samen met boom omhoog gekomen.

Dus qua financieen valt het hier in dorp mee. Hoorde wel al dat er 1 boer is die om 10 uur al een halve boom dwars door zijn woonhuis dak had staan, de andere helft heeft meerdere landbouwmachines geraakt en beschadigd, die had om 11 uur vanochtend al voor zo"n 2 ton schade.

6. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Bij ons heel veel schade. Achterkant vh huis is voor de helft kunstof planken, zijn er allemaal afgewaaid. Incl windveren en dakpannen. Hebben ook onze waslijn vernield. De achterkant v ons huis ziet er echt niet uit! Werd op mijn werk door 2 verschillende buren gebeld maar was alleen en kon niet weg...de planken vlogen door de tuin zeiden ze. Ik schrok me kapot. Vreselijk, pas 7 uur later was ik thuis... Gelukkig kon mijn man wel direct naar huis...

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oef giebel dat is niet lekker werken dan en ook niet fijn thuis komen. Hopelijk dekt de verzekering alles en een beetje snel.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hier geen schade, woon in zuidoost brabant en wij hebben geen storm gehad hoogstens windkracht 7.

heb geen omgevallen boom gezien, ook geen grote takken en zo, en het blad zit nog steeds aan de bomen.....( er is natuurlijk wel wat af, maar kaal zijn ze nog lang niet)

's middag scheen heir het zonnetje. De gemeente ( buitendienst) was ook gewoon aan het werk en er was gewoon markt.

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik woon eigenlijk in een soort risicogebied, in het bos. Maar hier is niets gebeurd gelukkig.

10. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Mn scooter is omgewaaid..
    Schade: zijkap, voorkap, kap tussen je benen, spiegel, rem en contactslot zit los!

Beetje jammer

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nou dat dacht ik ook maar ik heb het idee als bomen dichter op elkaar staan dat ze dan minder snel omwaaien.

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Klopt hier gingen de grootste bomen die alleen stonden als eerste plat.

Deel Deze Pagina