Welke parfum vind jij nou het lekkerst ruiken, en hoeveel parfum heb je in huis? Ik heb 3 verschillende soorten parfums van mexx. En mijn favoriete parfums die ik heb is Alien en LadyMillion. Jammer dat deze zo prijzig zijn draag ze bijna iedere dag
Ik heb LadyMillion ook, heerlijk Maar FlowerBomb van Viktor & Rolf staat hier toch echt op nummer 1!! Heerlijke geur
noa is idd erg lekker, maar vind hugo boss ook erg lekker. en hypnotic poison of kenzo by flowers en gucci rush en van versagie black pearl. charlie zilver was ik vroeger gek van maar is niet meer te krijgen helaas heb ik van de week mn laatste geurtje opgemaakt. ben nodig toe aan nieuwe maar wil es wat anders dan bovenstaand. wil alleen nog ven wachten met uitzoeken tot na de bevalling de zwangerschap heeft mn reukorgaan behoorlijk beinvloed dus wil even kijken hoe dat straks is. anders heb ik straks een parfum die ik niet meer lekker vind
1) Addict - Dior (alleen niet te betalen) 2) Womanity - Thierry Mugler 3) Pure - DKNY Momenteel geen van de drie in huis trouwens, draag nu Jean Paul Gaultier of L'eclat d'Aperge van Lanvin.
Ik heb erg veel parfum, veel namaak en ook echte. - hypnose, guess, burberry van london, million, alien, bruno banani, wish wat ik nog graag wil hebben: bambi, andere guess, jill sander sun, en zullen er nog wel zijn maar ik koop mezelf nooit parfum alleen de imitatie op markten voor 3 euro gaat anders veel te snel op en veel te duur.
Guerlain : Insolence eau de toilette Dior: Miss Dior eau de toilette Chanel: Coco mademoiselle eau de parfum Chanel: Nr 5 Jean Paul Gaultier: Femme classique
Jean Paul Gaultier, Classique Elie Saab, Le Parfum Dior, J'adore. (heel duur, eindelijk gekocht, kreeg ik er bultjes van ) Ook lekker: DKNY en Ralph van Ralph Lauren
Ik heb altijd Coco Mademoiselle van Chanel in de kast staan. Verder vind ik Guilty van Gucci erg lekker, Flowerbomb van V&R en The one van Dolce & Gabanna.