Hier niet, maar ook als baby slechts de eerste 4-5 weken gebruikt en daarna niet, bij de tweede dat zelfs niet meer. Hebben de deur van de huiskamer meestal een stukje openstaan en dan horen we de kids wel. Beide kids zijn inmiddels zo handig dat ze de deur van hun slaapkamer ook openkrijgen, dus dan staan ze evt. aan het hekje te roepen. Chris is overigens ook 2,5 jaar.
Ja hoor altijd gehad, en nu nog steeds. Maar die van ons is zo goed dat je hem zelfs hoort ademhalen. En mocht hij aan die kabels zitten, hoor ik dat meteen. Ik heb ook liever dat ik hem hoor als hij slaapt, als ik beneden zit. Dus die babyfoon staat nog steeds op z'n kamer. Mocht je het eng vinden met die kabels, dan doe je toch gewoon de babyfoon vd kamer af, en de deur open zodat je hem wel hoort.
hier staat ie ook nog steeds, hij staat op Esmee haar nacht kastje. want als ik beneden zit en de deuren zijn dicht hoor ik haar boven niet als er wat is. En Esmee is er van overtuigd dat Koning Koos er in woont, als mijn man er beneden door heen praat met haar heeft ze de grootste verhalen en word de babyfoon geknuffeld (het is best lach wekkend om het te horen)
nee er staan geen overbodige dingen met draden en dat soort dingen meer op zijn kamer. we horen hem zo ook wel.
Ja wij hebben wel nog een babyfoon, behalve 's nachts. We wonen gelijkvloers en zijn slaapkamer grenst aan de woonkamer, maar we horen hem echt niet als de TV 's avonds aan staat. Er zit wel een dikke draagmuur tussen en als hij echt moord en brand schreeuwt, horen we hem wel. Maar ik ben dat liever voor en wil graag direct voor hem klaar kunnen staan als hij bijv. wakker schrikt door een droom. De overstap ging hier trouwens heel soepeltjes. Hij sliep direct als een roosje in zijn nieuwe bed. Nog steeds komt hij er maar sporadisch uit. Zelfs vaak niet als hij wakker wordt.
Nee, onze dochter maakt meer dan genoeg geluid, die horen we echt wel. Ook al ruim voordat haar broertje er was. Het slapen ging eigenlijk alleen maar beter toen ze naar haar grote bed ging, dus heb ik ook nooit over in gezeten.