Oudste kaboutertje poepstengel en de jongste fruttleberry geen idee waarom ml riep dat na de geboorte van beide ineens.
Ik noem haar vaak bekkie omdat ze zulke gezichten kan trekken te lachen en huilen enzo. Mijn man noemt haar preutie is dialect maar wat het precies betekend weet ik niet haha. Hij zegt het zo schattig.
Ik noem mijn jongste meestal propje...niet vanwege figuur ofzo. Maar omdat ze altijd als een propje (helemaal in elkaar gerold) in bed ligt.
Hier heet er 1 boinkie want hoe ze het altijd voor elkaar krijgt ze valt altijd wel eens van de trap of fiets of dergelijke
Oudste: miena, drieka, troela. middelste: pipo, Lassie, Lasselientje, Jongste: Tovie, tove-ke, kleinste/ kleine
Haha mijn vriend zegt wel eens tegen onze dochter schreeuw de leeuw, omdat ze soms zo kan gillen en zo haha
Als mevrouwtje weer eens haar zin niet krijgt en gaat krijsen dan noem ik haar miss drama queen. En anders sieske. En mijn zoontje schetenbeetje. Hij kan ontzettend scheetjes laten.
Ik noem mijn dochtertje Fiep. Omdat ze altijd zo lief naar haar speentje zoekt en er flink op gaat sabbelen. Ook als ze moe is en haar speen valt uit haar mond gaat ze jengelen.
Jazeker!! Zijn naam is Fabian, maar we noemen hem regelmatig, fab, fabje, fabmeneer, fabeltje, fabmans, fappes, lekker ding, mooie man, etc. Máár als ik hem daadwerkelijk aanspreek, altijd zijn 'gewone' naam, de bijnamen zijn voor als ik óver hem spreek. Liefs,
Hier geen bijnamen... Ook bewust gekozen voor namen die bijna niet af te korte zijn... We vinden hun namen mooi genoeg om ze ook zo te noemen