Hai meiden, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Als ik iets wil downloaden vanuit de playstore dan geeft ie aan dat dit niet kan worden geïnstalleerd op de standaardlocatie. Weet iemand hoe dit kan?
Heb je extra geheugen bijgeprikt? Wellicht is je standaard geheugen vol. Of check je instellingen ff.
Ik heb geen geheugenkaart. Alleen mijn sim zit er in. En mijn geheugen zat wel vol maar heb een hoop gewist. Dus t zou daaraan liggen, aan het geheugen? En zo'n geheugenkaart, hoeveel kost dat en kan ik gwn bij een telefoonwinkel kopen?
Idd even een geheugenkaartje kopen en alle foto's en filmpjes daarop zetten. Had dat hier ook en toen was het probleem opgelost geheugenkaartje kun je overal kopen ook bij bv BBC mediamarkt enz.
Precies. Ik heb ookeen extra micro sd kaartje van 64gb. Gewoon ff naar de mediamarkt. Sd kaartje kun je inprikken links boven je sim kaart. Probleem zal idd je volle interne geheugen zijn.
Volgens mij is het probleem dat je geheugen vol zit. Geheugenkaartjes zijn niet meer zo duur geloof ik? Rond de 16 euro?