Nu ik morgen (als het goed is) eindelijk overstap van een 13" MacBookje naar een 20" iMac heb ik weer helemaal zin om te hobbyen Het lieft had ik een 27" gehad, maar dat zit er budgettair niet in .. Centjes zijn voor de kleintjes Ik weet dat hier meer ontwerpertjes zijn.. Wat is/zijn jullie beste/mooiste/leukste werken? Is dit jullie beroep of hobby? Welke computer hebben jullie en met welke programma's werk je?
Ja, ik ben grafisch ontwerper/illustrator! Er zijn hier inderdaad meer. Dit is mijn beroep, ik werk als zelfstandige. Op het moment ben ik vooral met geboortekaartjes bezig, maar daarnaast ontwerp ik ook logo's, flyers, visitekaartjes e.d. Ik werk met illutrator, indesign en photoshop!
Ik ook met die 3! Ik ben alleen een leek met tekentablets, heb altijd met de muis gewerkt, maar ga nu dus een wacom proberen. Heb je je avatar ook zelf gemaakt? Heb je wat werk wat je kunt laten zien? Vind het leuk andermans werk te bekijken Zal straks zelf ook plaatsen uiteraard
Ik werk al jaren met een tablet erg prettig!! Ik heb er ook een muis bij voor de afwisseling. Werk kan ik nu niet laten zien, staat niks op deze Ipad! Maar mijn avatar heb ik inderdaad zelf gemaakt, is een geboortekaartje
Super leuk! Ik maak het liefst vectorillustraties.. Ik zou nog graag wat beter worden in fotobewerking. Ga nu ook van CS3 naar CS6.. Benieuwd wat daar allemaal voor nieuwe snufjes in zitten..
Op het werk heb ik een 24 inch Mac en thuis gewoon op de laptop. Ik werk met Illustrator, Photoshop en InDesign. Ook kan ik goed met html/css en WordPress overweg. In mijn fotoalbum heb ik wat van mijn werk gezet.
Ik doe ruim 3 jaar aan digiscrappen met Paintshop pro. Schrijf inmiddels ook lesjes voor PSP fora. Helaas kan ik er geen geld mee verdienen dus blijft het een verslavende hobby
Ik wilde even komen spieken maar ik zie dit : "De opgevraagde bijlage is door de gebruiker verwijderd."