Je huid na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door NathalieD, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hallo,

Hoe hebben jullie je buik weer strak gekregen na de bevalling? Ik was op het eind van mn zwangerschap 73 kg en weeg nu weer net onder de 60 kg, alleen nu voelt m'n huid daar nog zo slapjes ook door het afvallen denk ik. Als ik sta dan lijkt het alsof m'n buik gewoon strak is maar zodra ik buk.. Ik hoorde van anderen dat buikspieren trainen niet helpt en dat het gewoon tijd nodig heeft voordat je huid weer wat strakker is?
    Wat hebben jullie eraan gedaan?

2. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Hier nog iemand met overtollig vel. Ik lees mee

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het ligt er ook maar net aan hoe elastisch je huid is.
    Mijn huid is gelukkig weer goed strak getrokken al alleen mn borsten pffff ik ging van D naar E in de zwangerschap en na de bevalling naar F door stuwing en nu zit ik weer op een D maar die huid is slap, de huid van mn buik is gelukkig sterker.
    Alleen dat doffe gevoel van mn huid is zoooo apart hahha.
    Wanneer is dat rare gevoel weg?

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier geen strakke buik maar die had ik ook niet. Sporten kan wel helpen om je buik weer wat strakker te krijgen. Echt overtollig vel heb ik volgens mij niet. Gewoon een vetrandje ;) Misschien iets slapper dan voor de zwangerschap.
    Borsten kan ik nog niet zoveel over zeggen, geef nog bv.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    hier in begin ook nog wat overtollige huid (met zitten viel het idd meer op) Heb eigenlijk niks gedaan, maar is nu toch goed gekomen! rijd geen paard meer voorlopig, was anders wel weer perfect strak denk ik. hoewel je nu ook nauwelijks nog wat ziet!

Deel Deze Pagina