hebben jullie dat nou ook, dat heel je relatie weer op gang moet komen..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door kiddie, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

@Tukker, daar herken ik me ook precies in wat jij zegt.

@onskleintje: Je hebt gelijk, je groeit op een andere manier weer dichter naar elkaar toe. Je hebt samen verantwoordelijkheidsgevoel nu, en o wat voelt dat anders dan bijv op je nichtje passen!

Ik durfde er niet voor naar de HA, het komt vast wel weer eens goed en anders maar niet.. we hebben al een wondertje!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Misschien kun je het gewoon kopen bij de apotheek?
    (telefonisch bestellen en dan laten bezorgen;)) indien je wilt weten hoe het heet zoek ik het even op.
    het is zo vervelend als je er last van hebt!

3. kiddie

kiddie Niet meer actief

#23 kiddie, 16 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2010
    Hihi ik woon naast de apotheek! Neu, maar niet. Het is bij mij alles tegelijk, geen zin, niet durven, en lijkt me zo moelijk om nu alweer zwanger te zijn :)

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    kiddie: ik zie dat je nog een topic hebt geopend.... bij ons is het dus ook helemaal anders (heb ook op je andere topic gereageerd). Ik ben dus niet bang, maar er is bij mij dus helemaal geen gevoel. Ik kan dus echt niet meer "geil" worden (of heel soms). Het hoeft van mij allemaal niet! Ik slaap veel liever (ben altijd al een persoon geweest met vermoeidheidsklachten). Het helpt ook niet echt dat we geen eigen slaapkamer hebben. We hebben maar 1 slaapkamer en daar ligt onze dochter dus ook (had graag gezien dat we al voor haar geboorte verhuisd waren, maar goed dat is een ander verhaal...). De woonkamer vind ik niet heel erg prettig. Op de slaapkamer durf je je toch nog iets beter te laten gaan, maar in mijn geval dus niet. Ben dan alleen maar bezig met mijn dochter. Heb het idee dat ik het moederzijn niet echt van me af kan zetten en op de een of andere manier het gevoel creëer dat sex er niet meer bijhoort ofzo...

5. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ja Lexy dat herken ik hoor. In het begin zei ik regelmatig tegen mijn man als hij mij aanhaalde: Nee dat hoort nu niet meer zo. Hihi slaat nergens op. Maar ja ik voel het ook zo/. En ook altijd erg moe door de gebroken nachten.

Ik kan me voorstellen dat het niet meewerkt als je maar 1 kamer hebt. Dochter slaapt hier op de kamer naast de onze maar zo gehorig, ik lig ook regelmatig te luisteren..

6. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    pfff heel herkenbaar en aan de ene kant fijn dat ik niet de enige ben. Je gaat aan jezelf twijfelen en denken dat je niet meer van hem houdt ofzo. bij mij begint het langzaam weer een beetje te komen, maar ook voordat ik zwanger raakte was mijn libido niet erg hoog.
    dit maakt het niet beter!!!!!!!:(

Ik had laatst wel een hele rare ervaring. We hadden weer een keer spontane intieme sex (ipv laten we het weer eens doen). En na het hoogtepunt, barste ik in stranen uit. Gewoon opluchting dat de intimiteit weer zo goed kon voelen. Zie je wel ik hou nog van hem.
    Nu is het probleem dat ik nog langs de HA moet voor een voorbehoedsmiddel, want die onderbreking voor condoom,werkt ook niet erg mee.

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik denk dat dat wel een werkelijk gemiddelde is maar er zijn mensen die doen het elke dag sommige meerdere keren op een dag en er zijn mensen die doen het maar 1 keer in de maand. dus denk wel dat het een gemiddelde is.
    wij deden het elke dag voor de bevalling en zitten nu op 3 a 4 keer in de week.

als je je er niet goed bijvoelt zou ik het ook niet doen. dan had mijn man de boom in gekund. ik denk dat het wel weer goed komt als ze wat ouder zijn dan heb je niet zoveel meer te verzorgen als nu!

8. kiddie

kiddie Niet meer actief

@Hansje, dat heb ik bij elke keer sex hoor, voor die tijd ook.. Maar super, spontaan weer! Hier ook een keer. Btw, anders doe ik het sowieso niet..

@Sunligt, sooo... Hier voor de bevalling soms 3x per week soms 1 keer in de twee weken.. Heel verschillend. En nu dus 2 keertjes gedaan..

9. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Bij ons is het andersom. Ik wil wel maar mijn man niet!!!
    Hij is vaak te moe het lijkt wel alsof er een drempel is ontstaan tot het komen tot..........
    Hij geeft aan het zelf ook niet te snappen(nou was mijn man al niet zo'n vrijer)schuift het af op moe zijn...
    tja.......zo kant dus ook....

10. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hier precies zo'n zelfde verhaal... al hoe wel ik 3dgn in de week werk...
    Manlief vind dat hij niets hoeft te doen want meneer werkt 5 dagen HOOR!! pfff...
    Nu issy weer boos naar bed omdat ik heb gezegd je mag vanaf vandaag zelf je brood gaan smeren... (gisteren had ik gevraagd of hij mij even in het huishouden wilde helpen maar nee hoor dat is voor vrouwen) Vorige week moest hij een avondje op ons lieve manneke passen en meneer belt na 10 min. al op kom maar naar huis want ik krijg hem niet stil...
    Toestraks zei ik wil je nu a.u.b. de hondjes even uitlaten dan leg ik de kleine lekker op bedje (of wil jij dat doen, nee hoor) en dan kunnen we samen ff bakkie doen... met veel moeite deed meneer t maar vraag niet hoe.
    Dus ik zei schat we moeten samen gewoon de dingen verdelen want anders werkt t niet hoor... begon hij meteen nou als je wilt scheiden moet je t zeggen hoor... pfff... waar slaat dat nou weer op...
    Hoort dit erbij of is mijn vent nou gewoon overspannen??

1x in de week ga ik lekker ff met mijn zoontje zwemmen sinds 2 weken hij vind dat zo leuk.
    Nou zegt manlief dat ik alleen maar leuke dingen doe en w8 met t huishouden tot hij thuis is... nou echt niet... ik sta om 7u op zoontje om 9u. want dan kan ik het huis, de was etc. al weggewerkt hebben...
    maar mijn man hoefde nooit wat in huis te doen ondanks ik eerst oook 40 uur in de week werkte... maar nu vraag ik heel soms of hij even mee wilt helpen en dan wordtie kwaad...
    snapt iemand dit gedrag??

Sorry hoor t zit mij dus blijkbaar ook erg hoog:$ dat t zo'n lang verhaal is geworden..

Owja en de seks gaat goed zolang ik manlief niets gevraagd heb.. maar echt zin heb ik sinds dat ons heerlijke ventje op de wereld is gekomen ook niet echt, maar ja soms moet t...

11. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze mama wacht eerst even totdat de periode zich heeft aangediend en daarna ga ik de pil weer slikken. Want vrouwen die pas bevallen zijn, raken heel snel weer zwanger, nou en dat is niet nu de bedoeling. hihi

12. kiddie

kiddie Niet meer actief

Belly, ook voor de menstruatie kun je zwanger raken he, eisprong is immers 2 weken eerder?!

13. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Dat herken ik wel bij ons is het ook juist andersom, ik wil heel graag en we hebben het dan ook al wel weer gedaan maar die onderbreking voor een condoom is niet echt fijn!

Nu zijn er natuurlijk wel andere mogelijkheden om het samen fijn te hebben, maar als ik niet begin dan komt het er nooit meer van, en vaak is het ook nog zo dat hij alleen aan zijn 'behoefte'' komt en ik lig er dan maar een beetje bij :x

Vaak ben ik er erg verdrietig om, en we hebben er ook al over gepraat en dan geeft hij toe dat hij alleen aan zichzelf denkt op dat gebied, maar er wat aan doen? dat gebeurt 1 keer en dan is het weer hetzelfde verhaal.

Sorry moet het gewoon even kwijt zit er toch wel dagelijks mee en er met een ander over praten dat doe ik ook niet maar zo.
    Wil gewoon zo graag dat het veranderd!

Liefs

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    wat ben ik zoooooo blij om jullie verhalen te lezen!! Hier doen we het nog maar 1x in de MAAND en dan moet ik me er al echt overzetten! Hoop elke keer dat de kleine gaat wenen zodat ik niet hoef... zo erg! Terwijl we vroeger wel vaker deden! Ook met klussen was het 3tal keer per week. Nu kan ik best een jaar zonder, terwijl vriendlief overloopt van goesting. en me dat ook 1000x zegt en dat helpt echt niet.

heb 1x gewoon hem laten doen, leek wel een verkrachting, maar dan zonder tegenstrubbelen, voelde me zo slecht, kon wel wenen. Maar ik kan hem toch geen jaar laten wachten? dadelijk gaat ie nog op een ander...

Her ook véél te moe (moet snachts nog 3 a 4x op vppr voeding), mn hoofd staat echt niet naar dat soort dingen (zelfs een zoen hoeft niet meer van mijn kant) behalve naar mn kleine ventje, die krijgt liefde in overvloed! vind het zo raar... Net of ik & mn baby volstaat! mn mama zei dat het door de bv komt, maar wat moet ik dan? stoppen? wil ik echt nog niet hoor!! en ondertussen wordt mn vriend gek, boos en is enorm teleurgesteld.... en ziet de relatie zo helemaal niet meer zitten! :(

15. kiddie

kiddie Niet meer actief

Je kindje is pas vier maanden.. heel normaal, al twijfelde ik toen ook. ik denk dat et voor een man moeilijk kan zijn die aandact voor het kindje, maar dat wordt vanzelf anders. En als ie van je hou gaat ie niet zomaar naar een ander... Zou tenminste heel erg zijn!! Hier niet 1 keer per maand hoor, minder.

16. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier komt het er erg weinig van!!! Ik durf gewoon niet eens te zeggen hoe vaak we het pas gedaan hebben. We gaan zelden te gelijk naar bed en als we dat al doen, dan wil ik alleen maar gewoon gaan slapen. Als ik er in het weekend als eerste uit ga om de fles te geven dan heb ik gewoon geen zin om weer na een uur in bed te gaan liggen. Als ik wakker wordt heb ik nog steeds stijve gewrichten (voornamelijk mijn handen:):D) en dat helpt ook niet echt mee.
    En daarnaast heb ik de implanon laten zetten en ben ik zón beetje achter elkaar aan ongesteld:x:x

En ik moet zowieso gaande weg zin krijgen.....

17. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Nou klinkt ook inderdaad niet ideaal. In januari begin ik weer met werken 5 halve dagen. Ben benieuwd hoe het dan gaat, moeten we echt goed de taken verdelen!
    Heb inmiddels een goed gesprek gehad en het gaat een stuk beter.
    Zijn ook met het gezinnetje een weekend weggeweest, eruit! Heerlijk genoten en ook ineens veel meer 'liefde' voor elkaar gevoeld.
    Soms moet je even uit de dagelijkse sleur en tijd nemen voor elkaar!
    Het is nog steeds niet zo dat we nu elke dag liggen te 'klussen'haha en ook hij is soms niet altijd even enthousiast maar het zit al zeker niet meer zo hoog als eerst, gelukkig!

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hij twijfelt zelfs of ik hem nog graag zie... (en baby is 5 mnd maar doet er niet toe ;))

19. kiddie

kiddie Niet meer actief

Dat is balen zeg.. Ik had eigenlijk niet gelezen dat je man de relatie niet meer ziet zitten. Maar ik neem aan, het gaat toch om JOU? En natuurlijk is sex in een relatie belangrijk, maar waarom is die sex er, omdat hij JOU liefheeft!!

(Als het goed is tenminste. Tegenwoordig is dat allemaal niet zo logisch meer...)
    Ik zou zeggen, praat er zeker over, vertel hem dat het bij heel veel vrouwen zo gaat, en dat ie nog veel krijgt ;) wbt andere mannen. Zeg hem dat het waarschijnlijk beter wordt, dat het tijd nodig heeft, enz.

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Seks is idd niet het belangrijkste, maar hij loopt over van de goesting dus kan best begrijpen dat het voor hem nu echt niet leuk is! En ook, het is een vorm van liefde uiten, en van mijn kant komt er zo goed als niks meer dus kan wel begrijpen dat hij dan gaat twijfelen. Zou ik zelf ook doen!

Hij laat me niet gaan of zo, hij kan het in een verte wel beetje begrijpen (denk ik). En heb hem toenstraks idd verteld dat ik dames gevonden heb waar het ook zo aan toe gaat :D En hij vroeg meteen "en hoe lang duurt dat?" hihi. Heb ook gezegd dat het bij sommigen nog minder is dan 1x per maand, en dat hij nog geluk had (met een lach erbij natuurlijk :D) Hij kon zelf ook nog wel wat lachen maar goed. Hij zei zelf al dat hij tussenin niks anders doet dan zichzelf behelpen :D Maar goed, liever dat hij het zelf doet dan dat iemand anders hem helpt ;) Hij zei ook dat hij niet aan een 2e kan beginnen voor dat alles hier weer op en top is ("zoals vroeger") qua intimiteit dan ook vooral bedoeld. Relationeel heeft het ook wel wat minder gezeten maar nadat hij paar daagjes moest thuisblijven van het werk ging het wel beter. Hij had geen stress en toen hebben we weer goed kunnen lachen en zo.

Deel Deze Pagina