de foto's die een vriendin van mijn zoontje heeft gemaakt, ze zijn erg mooi geworden! te zien op mijn site.
zoontje die iest zichzelf iets nieuws heeft aangeleerd..namelijk op alles dat je vraagt jaaaa fluisteren met een soort rare hese lieve stem. maddi melkje opdrinken..jaaaaaaaa mama kusje? jaaaaaaa lekker geslapen? jaaaaaaaaa echt zooo grappig haahahhahaa
Dat mijn kleine drakendonder van zijn rug naar zijn buik kan draaien sinds vandaag!! Ik ben een super trotse mama!!!
mijn zoontje van 6 weken die een huilbaby is, maar na de behandeling vandaag bij de osteopaat zo lief naar me gelachen heeft. echt het aller eerste bewuste lachje!
owja en om iets stoms dat ikz elf zei..sinds de zwangerschap kom ik niet meer goed uit mn woorden echt heeel lomp. ook stotter ik heel erg. vandaag wilde ik dus tegen mijn vriend zeggen..die pan is niet meer goed moet je kijken wat het met mn eitje heeft gedaan...DIE PAN JOH!!! en dit kwam eruit: ja kijk es ngoshoqrohoafa die PANJAJOHH!!!!! en dat nog met een raar jamaicaans accent, geen idee waar dat vandaan kwam. HET WAS GELIJK STIL EN IK HOOPTE DAT HIJ NIET HAD GEHOORD MAAR HELAASSSS.... we piesten bijna in onze broek van deze onzin.
Van Bodhi die sinds 2 dagen kan lopen, en nu overal naar toe waggeld , en als ik m'n 2 oudsten met de 2 jongsten zie spelen en knuffelen.
Dat ik van 2 verschillende dames op m'n werk te horen kreeg dat ik zo mooi zwanger ben En een klein meisje op m'n werk zei, toen ik voorbij liep: "kijk mama, die mevrouw vind ik het liefste van iedereen die hier werkt" :') Dat is toch altijd leuk om te horen!
Ik ben juf van groep 4. Vandaag tijdens gym gingen de kinderen balanceren (over een dun balkje lopen) Een meisje had 2 verschillende sokken aan. "Ja Juf, ik kon 2 gelijke niet vinden!" vertelde ze mij met een big smile. (als ik het terug lees klinkt het niet grappig, maar je had haar ontdeugende gezicht moeten zien)
Toen ik teveel en te zwaar aan het tillen was vandaag en ik me kleine kruimel voelde trappelen in me buik.
Toen mijn mobieltje vanmorgen over ging. Als beltoon heb ik namelijk Maahmaaaah maaaaamaaaaa!!! Het roepen van mijn zoontje.
mijn zoontje die een fles bodylotion en een fles haarlotion van de commode heeft af gehaald en heeft lopen spelen op zijn kamer toen mama even de was op aan het vouwen was. toen vriendlief zijn kamer op kwam zat meneer van top tot teen onder de smurrie en stond hij te schaatsen op de gladde vloer gierend van het lachen (en zie dan maar eens serieus te blijven )
Mn dochter van 19mnd die vandaag voor het eerst op laarsjes (soort uggs) liep. Ze was het niet gewend en liep er erg onhandig op (alla klein duimpje)....en een lol dat ze had