Wat toverde vandaag bij jou een glimlach op je gezicht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Peace, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Mijn lachende en "pratende" dochtertje van 7 weken! :D

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

de foto's die een vriendin van mijn zoontje heeft gemaakt, ze zijn erg mooi geworden! te zien op mijn site.

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

mijn dochter van 3 jaar die kwam vertellen..

''mama ik hou van jou, je bent lief''

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

zoontje die iest zichzelf iets nieuws heeft aangeleerd..namelijk op alles dat je vraagt jaaaa fluisteren met een soort rare hese lieve stem.
    maddi melkje opdrinken..jaaaaaaaa
    mama kusje? jaaaaaaa
    lekker geslapen? jaaaaaaaaa

echt zooo grappig haahahhahaa

5. Que

Que Niet meer actief

Dat mijn kleine drakendonder van zijn rug naar zijn buik kan draaien sinds vandaag!! Ik ben een super trotse mama!!!

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mijn zoontje van 6 weken die een huilbaby is, maar na de behandeling vandaag bij de osteopaat zo lief naar me gelachen heeft. echt het aller eerste bewuste lachje!

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

owja en om iets stoms dat ikz elf zei..sinds de zwangerschap kom ik niet meer goed uit mn woorden echt heeel lomp. ook stotter ik heel erg.
    vandaag wilde ik dus tegen mijn vriend zeggen..die pan is niet meer goed moet je kijken wat het met mn eitje heeft gedaan...DIE PAN JOH!!!

en dit kwam eruit: ja kijk es ngoshoqrohoafa die PANJAJOHH!!!!! en dat nog met een raar jamaicaans accent, geen idee waar dat vandaan kwam.
    HET WAS GELIJK STIL EN IK HOOPTE DAT HIJ NIET HAD GEHOORD MAAR HELAASSSS.... we piesten bijna in onze broek van deze onzin.

8. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Van Bodhi die sinds 2 dagen kan lopen, en nu overal naar toe waggeld :D, en als ik m'n 2 oudsten met de 2 jongsten zie spelen en knuffelen.

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dat ik van 2 verschillende dames op m'n werk te horen kreeg dat ik zo mooi zwanger ben :)

En een klein meisje op m'n werk zei, toen ik voorbij liep: "kijk mama, die mevrouw vind ik het liefste van iedereen die hier werkt" :') Dat is toch altijd leuk om te horen!

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik ben juf van groep 4. Vandaag tijdens gym gingen de kinderen balanceren (over een dun balkje lopen) Een meisje had 2 verschillende sokken aan.
    "Ja Juf, ik kon 2 gelijke niet vinden!" vertelde ze mij met een big smile.

(als ik het terug lees klinkt het niet grappig, maar je had haar ontdeugende gezicht moeten zien)

11. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    de reacties op dit topic! :)

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat onze boef zijn eerste stapjes heeft gezet vandaag !

13. Chai

Chai Niet meer actief

Toen ik teveel en te zwaar aan het tillen was vandaag en ik me kleine kruimel voelde trappelen in me buik. :D

14. MissT

MissT Niet meer actief

Het hartje luisteren bij de VK van mijn meisje.

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Toen mijn mobieltje vanmorgen over ging. Als beltoon heb ik namelijk Maahmaaaah maaaaamaaaaa!!!
    Het roepen van mijn zoontje. :D

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn zoontje die een fles bodylotion en een fles haarlotion van de commode heeft af gehaald en heeft lopen spelen op zijn kamer toen mama even de was op aan het vouwen was.
    toen vriendlief zijn kamer op kwam zat meneer van top tot teen onder de smurrie en stond hij te schaatsen op de gladde vloer gierend van het lachen

(en zie dan maar eens serieus te blijven )

17. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Mn dochter van 19mnd die vandaag voor het eerst op laarsjes (soort uggs) liep. Ze was het niet gewend en liep er erg onhandig op (alla klein duimpje)....en een lol dat ze had:D

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Onze positieve zwangerschapstest! :D

19. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    het getrappel in m'n buik :D