O, ik heb wel 'n bekende teruggevonden via ZP, dat is wel erg leuk! We hadden ooit 'n beetje (onzinnige) mot gehad en mede dankzij t feit dat we allebei hier rondscharrelden is 't weer goed gekomen. Maar ik heb 't inderdaad ook hoor, dat ik denk 'joh, zou die dan ook op ZP zitten?' Intrigerend, vind ik...
Hihi, ja, heel herkenbaar! Ook van de celebs en (oude) bekenden... vooral als mensen hetzelfde stopwoordje gebruiken, ofzo. Gek he, ik zou best wel willen weten wie er allemaal achter de profielnamen zitten... soms heb je zo'n beeld bij iemand. Ik zou best willen weten of het ook klopt.
vooral toen ik zwanger was vroeg ik me het regelmatig af! Een aantal maanden geleden was ik rustig boodschappen aant doen met moeder en kind. Bij de kassa gaf een dame aandacht aan mijn dochter en ineens zegt ze: jij heet Anoeska toch? Nou ik schrok me kapot!! Want hoe kon die dame de naam van mijn dochter weten? Had zelf de naam niet genoemd ofzo. Maar wat bleek: het was Minka (van deze site)!! Ze had Anoeska herkend van de foto's!! Toevallig zijn onze kids rond dezelfde tijd geboren en hadden we dezelfde vk! Maar dan schrik je wel even hoor hahahahaha, vond het wel erg leuk om iemand zo spontaan tegen te komen!!
Grappig, dit heb ik ook Als ik aan de praat raak met iemand breng ik (on)bewust ook wel eens het forum ter sprake. Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat je ineens iemand tegen komt die hier ook rondneust. Het lijkt mij echt heel erg leuk in ieder geval.. Hebben jullie ook een beeld van hoe iemand van hier er "in het echt" uit ziet? @Seth: hihi
Had er nog nooit echt over na gedacht. Maar nu betrapte ik me er vanmiddag dus op toen ik in het dorp liep. Van hmmmm, mischien? Want er zijn hier best veel mensen actief. Mischien zouden we eens een soort zamenkomst moeten organiseren of zo Maar wel heel leuk om eens over te mijmeren eigenlijk Liefs Janna
Ik heb het ook wel eens want ik weet dat een aantal zp'ers nog op geen 15 minuten van mij vandaan wonen.
Ojaaa dat heb ik ook! Maar heb al wel een aantal bekenden 'gezien' hier. Maar 1 daarvan is niet echt actief, en de andere is al langer gestopt met schrijven zag ik. Ik vraag me soms ook af of anderen me kennen van mijn verhalen van zw. pagina.
Ja ik heb het ook! Maar ja hoe wou je het vragen? Opstaan en: Mag ik even jullie aandacht, wie van jullie zit allemaal op zp? Hihi. Ik vind die buttons wel wat. Ben trouwens hier wel eens een oud-klasgenoot tegengekomen, maar wij weten het van elkaar
hahaha heb ik hier ook altijd Dan kijken ze naar me, en dan denk ik, zullen ze me herkennen van zwpagina En andersom ook natuurlijk, zou dat die en die zijn
Ik heb het serieus op mn werk gehad. Ik had het over mn zoontje en opeens zegt een collega (ietsje jonger dan ik) ben jij Aaliyah? Hahah ik schrok me dood en voelde dat rood werd (oke voor zover dat je dat kan zien bij mij dan). Vond het wel grappig maak je niet zo vaak mee...
Aaliyah, ik heb jou ook regelmatig gezien, maar ben niet iemand die op iemand afstapt Ja een ex-Zoetermeerder hier en ik kom er nog maandelijks Ik weet ook dat er een aantal klasgenoten hier zitten en vroegere vriendinnen, maar die weten niet dat ik hier ook zit
Ik vraag met dit idd ook vaak af als ik hier in het dorp loop en zwangere vrouwen zie! Ik werk in een winkel en daar komen ook heel veel zwangere vrouwen, moeders. Ik ben blij dat ik dan te druk ben om te gaan denken is dat een ... of een ...Anders wordt ik gek denk ik!! Die buttons vind ik wel een goede
Haha, oké, nu wil ik 't weten ook! Nog meer mensen uit Kerkdriel? Die mij toevallig wel eens zien? Oepsie, ben ik zometeen ineens weer een stuk minder anoniem. Ik zie trouwens wel eens iemand van hier bij ons in de straat lopen, bedenk ik me net.
Haha, we komen elkaar echt tegen in elk topic Wat ik trouwens wel heb gehad, is dat ik lid was van een hyves en dat ik ineens het gezicht van een kindje van deze site daar tegenkwam, he Lin